Gå til innhold

Amobil.no: Tester brukerne savner frå Amobil.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg stemmer også for en test av nokia 3500C. den har forresten veldig lave SAR verdier:

Type RM-272:0.43 W/kg, Type RM-273:0.39 W/kg

 

Noen som vet hva det innebærer at Nokia har to versjoner av telefonen? Hvordan fungerer det? Er det avhengig av land / region eller erstatter høyere tall lavere tall? (dersom sistnevnte stemmer er det litt merkelig siden telefonen nettopp har kommet ut)

Lenke til kommentar

Savner en test av Nokia 6555.

Har lest ett par tester av AT&T-versjonen, og der er det tydeligvis store problemer med batterilevetiden.

Men siden det er en helt egen versjon så ville en test av den versjonen vi får her i Norge vært fint.

 

Mulig det er pga at de fikser på batteriproblemene (på AT&T/USA-versjonen) som har gjort at Nokia har brukt så vanvittig lang tid på å få dette produktet ut i butikkene her i Norge. Det er jo ingen som har den inne iflg. prisguiden, selv om Nokia har sendt mail (for en måned siden) om at den da var å finne i butikkene her i Norge.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Venter TEST av Sony Ericsson W890i!!

Har sett at den er på SPACEWORLD OG MOBIL KIOSKEN på BRYN SENTER i OSLO!! ELKJØP og LEFDAL selger den på nett... Så kom med en TEST av Sony Ericsson W890i.

Venter mest på DEN fordi den ser PEN ut og har bra SPECC derfor kom med TEST av W890i så jeg kan vite at den er BRA eller IKKE BRA!!!

Fordi jeg skal KJØPE denne vis den er BRA og derfor venter jeg på en TEST av W890i med BRA KARAKTER eller IKKE BRA KARAKTER!!!

Endret av TheGamers
Lenke til kommentar

Jaha.. Altså.. TheGamers.. Går utifra du er veldig interessert i denne modellen ja.. Ikke så utrolig vanskelig å skjønne. hehe..

 

Men.. Amobil? Hvor er testene for tiden? Er jo mest sniktitter, som ikke er like underholdende som de skikkelige testene.

 

Jeg forventer en test denne uken altså! :grumpy: :!:

Lenke til kommentar
Venter TEST av Sony Ericsson W890i!!

Har sett at den er på SPACEWORLD OG MOBIL KIOSKEN på BRYN SENTER i OSLO!! ELKJØP og LEFDAL selger den på nett... Så kom med en TEST av Sony Ericsson W890i.

Venter mest på DEN fordi den ser PEN ut og har bra SPECC derfor kom med TEST av W890i så jeg kan vite at den er BRA eller IKKE BRA!!!

Fordi jeg skal KJØPE denne vis den er BRA og derfor venter jeg på en TEST av W890i med BRA KARAKTER eller IKKE BRA KARAKTER!!!

 

 

Du bør kanskje vurdere å vektlegge andre synspunkter/meninger enn kun meningen til en enkelt journalist :)

 

Har du sjangs så prøv mobilen selv først :)

Lenke til kommentar

Heisann

 

Det har dessverre vært mobiltørke de siste to månedene. Det har omtrent ikke kommet noen nye modeller i butikkene.

 

Nå ser det heldigvis ut til at mars blir en langt mer spennende måned. Test av W890i kommer rett over helgen, og mye annet er rundt svingen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...