Gå til innhold

Amobil.no: Har du tips til en artikkel? Post det her


Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi

Nokia MD-5W fortjener litt merksemd! Mobilhøyttaler med A2DP-støtte, virker lovende.

 

Merkelig nok finner jeg ingen pressemeldinger om denne og det later til at den allerede er i salg.

 

EDIT: Den er forresten å finne til en hyggelig pris i prisguiden.

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

For det første håper jeg på en fin test av HTC S710 som er like rundt hjørnet nå. :)

 

Vet at nabolandene har gjort liknende, vet ikke om Amobil vil det, men de har f.eks. tatt en ny populær modell, som N95 vil bli, lånt den til 3-4 personer som er mer enn normalt interessert og kan skrive ok "tester" rundt dem. De har fått låne dem en uke eller noe sånt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

http://www.imarkedet.no/php/art.php?id=377486

 

Nokia leverer gode tall og stiger på aksjemarkedet, og sørger for europas eneste børs som gikk opp i går.

 

Jeg hørte det hundre ganger på radioen, og leser om det i diverse nettaviser. Jeg tar så turen til amobil, som selvfølgelig bør skrive om slike ting, men finner bare en artikkel om Motorola som gjør det dårlig.

 

Kommer igjen i dag, men fortsatt ingen artikkel.

 

Dette er for dårlig, og det er langt fra første gang jeg har bedt om større fokus på markedsutvikling. Jeg forstår fullt og helt at en sak om Nokias resultater i første kvartal ikke drar like mange lesere om de mindre seriøse artiklene dere har, men så er det ikke bare det det handler om heller.

 

Håper dette blir siste gang jeg må kjefte på dere for ikke å ha skrevet artikkel om en mobilprodusent som legger frem kvartalstall :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skriv om hvordan Talkmore offentliggjør personlig informasjon til de fleste av norges innbyggere over 18 år.

 

Alt du trenger å gjøre er å ha et stk. personnummer, gå inn på talkmore.no og bestill et abbonemnet. Når man har kommet fram til der man bestiller så fyller man inn personnummeret. Vips, har man opplysningene man trenger om dette nummeret, som navn og folkeregistrert adresse.

 

Personnummer er lett å generere, finnes til og med regneark som gjør slike ting til en lek.

 

Altså en potensiell ting som enkelt kan missbrukes.

Lenke til kommentar

Litt misvisende formulering:

Nokias nyeste Series 60-mobiler kan ikke kjøre eldre programmer. Her finner du en liste over programmer til de nyeste telefonene.

Nyeste? Nå har det kommet 28 S60 v3 mobiler, i ca. ett og et halvt år.. Så direkte nytt er det ikke.

 

Leit at dere ikke skriver noe om saken KVTL tipser om, og 1100.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Nå har det kommet 28 S60 v3 mobiler
28? Kommer bare på 25 (Nokia E50, E60, E61, E61i, E65, E70, E90, 3250, 5500, 5700, 6110, 6290, N71, N73, N75, N76, N77, N80, N91, N92, N93, N93i, N95, Samsung i520 og LG KS10), hvilke tre mangler jeg?

 

 

Developer Certificates are provided for testing purposes only and not for distribution purposes. This is clearly stated in the terms and conditions signed up to by all users. If you require Developer Certificates for testing an application you are developing please send an email with the following information to [email protected]

Subject: Developer Certificate enable request:

User name

First Name Last Name

Application Name

Application Version

Company Name

Company Address

Symbian lar deg ikke lenger lage utviklingssertifikater til programmer du ikke har utviklet selv, noe som kan komme til å legge en demper på utviklingen av gratis programmer til Symbian OS siden open source-programmer og programmer laget på hobbybasis ofte holder kostnadene nede ved å la brukerne signere programmene selv.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...