Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husker jeg spitlte alien vs predator.. men det er så lenge siden at det eneste jeg husker var at man var ute på et platå også kom en alien fra himlen eller noe og spiste meg.. jeg var Liten! jeg trodde det bare var et sånt skytespill som cs eller noe.

 

Ellers så syns jeg doom 3 var ganske skremmende.. eneste grunnen var at vennen min som faktisk spilte det satt og skalv og ba til forskjellige folk.. han gjorde Meg redd!? jeg var også ganske liten..

 

Edit: Ja resident evil, hater når man har ganske høyt også plutselig hører du en zombie..

og det neste du vet er at han biter deg i nakken.

Endret av GothicGuy
Lenke til kommentar
Silent Hill 2 var skummelt, ja... Da jeg var liten, skvatt jeg nesten i hvert eneste fps hvis det kom noen rundt om hjørnet som jeg ikke hørte. Skvatt faktisk i CS en gang :p

2620082[/snapback]

 

Vil dere spille noe skummelt?

Prøv Half Life serien!

7823146[/snapback]

 

Unskyld at jeg spør, men hvor er HL-spillene skumle? Man skvetter litt innimellom ja, men noe skummel stemning er det ikke.

Lenke til kommentar
Silent Hill 2 var skummelt, ja... Da jeg var liten, skvatt jeg nesten i hvert eneste fps hvis det kom noen rundt om hjørnet som jeg ikke hørte. Skvatt faktisk i CS en gang :p

2620082[/snapback]

 

Vil dere spille noe skummelt?

Prøv Half Life serien!

7823146[/snapback]

 

Unskyld at jeg spør, men hvor er HL-spillene skumle? Man skvetter litt innimellom ja, men noe skummel stemning er det ikke.

7859119[/snapback]

Det som er skummelt for noen trenger ikke å være det for andre :) .

Lenke til kommentar

Syns F.E.A.R er spooky, får noja av hu jenta.

 

HL2 er ikke så skummelt men skvatt så milkshaken spruta en gang en sånn headcrab kom hoppende i trynet på meg i en liten sjakt (den var riktignok død, ble kasta inn av en granat :D )

Kanke si jeg trives inni den zombie byen heller, selv om sagblad er litt arti ^^

Endret av Amaru
Lenke til kommentar

Noen av de spillene som for min del har vært mest "ubehagelige", er System Shock 2 og Thief 3 (Shalebridge Cradle). Som med alle spillene i Thief-seriene så klarer Irrational Games og Looking Glass å levere grøssere som ikke trenger høy bø-faktor for å gi en god stemning.

 

Jeg ser derfor frem til Bioshock, og forventer intet mindre enn at det også blir en skremmende opplevelse!

 

Mange synes FEAR er skremmende. Jeg synes det er et oppskrytt spill, med dårlig grafikk, skyhøye systemkrav, kjedelige våpen og elendig historie. Condemned: Criminal Origins var etter min mening mer creepy og ikke minst artigere, selv om majoriteten av spillanmeldere tilsynelatende ikke er av samme oppfatning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...