Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aliens Versus Predator 1 var helt extrem... Grøss ned nakken av å tenke på at motion sensoren hele tiden ga lyd om at det er noe der... Støkker hver gang... var ikke særlig morsom da du hadde juksekodene... Ikke noe som kan knerte deg da liksom og du trengte ikke være redd for livet du hadde. Du må derimot lyte og reagere fanden så raskt da du ikke hadde juksekoder og viste livet ditt stod på spill gjennom opplevelsen du hadde i spillingen.

Lenke til kommentar

I riktig gamle dager var det et spill som het "fredag den 13." til Commodore 64. Det var temmelig skummelt i sin tid. Og visstnok ulovlig for salg i Norge. Det var på en kassett, og på den en siden lå spillet, og på den andre siden kunne du høre "10 ways to die". Der var det var spilt inn lyden av motorsag mot kjøtt og liknende greier. Det ga hele spillet en ekkel "faces of death" feel.

 

grafikken var crappy som bare det, men skriket som kom når du loadet funka!

Sett i ettertid var det vel strengt tatt bare høy whitenoise, men det skremte...

var jo litt yngre og ikke så herdet på den tiden...

Endret av jaws733
Lenke til kommentar

Noen old-schools som har nevnt Phantasmagoria? Det ble jeg iallefall kjempeskremt av. Men så var jeg jo svært ung når jeg spilte det også da ;)

 

I senere tid har jeg faktisk ikke spilt noe spill som har vært skummelt. F.E.A.R. var for enkelt syntes jeg. Føler meg ikke truet når jeg spiller enkle spill. AvP har jeg nok ikke prøvd, men siden en del folk har nevnt det høres det ut som noe jeg må sjekke ut. Condemned har jeg bare sett en kompis spille. Det ble ikke skummelt sånn sett, men hvis noen har sett "Ett ubesvart anrop" så fikk jeg omtrent samme følelsen. Sånn: "Var det bare meg eller var det nettopp noe i det speilet der bak hovedpersonen?"

Endret av knekt_en
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

F.E.A.R er nok det skumleste spillet jeg noen gang har spilt.. tror jeg skvatt ganske mange ganger mens jeg spilte det. Husker en gang jeg satt å spilte det uten headsett, helt mørkt i rommet også konsentrerer jeg meg noe helt sinnsykt.. plutselig hører jeg rasling på veggen.. fy F**n så skremt jeg ble da, jeg slo på lyst og så at det bare var en plakat som hadde flat ned fra veggen :p

Lenke til kommentar
hehe, vi skrek da zombiene hoppet inn vinduet. Hadde sett skyggen deres da de dunket på vinduet og gått forbi flere ganger og trodd de aldri skulle komme gjennom, huff det var skummelt:P

7824609[/snapback]

 

 

HEHE akuratt det jeg snakket om, trodde ikke de ville hoppe ut, men jo da :whistle:

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...