Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder en knapp på Colonel's Bequest fra Sierra. Husker at lillebror gråt av redsel selv om spillet på vår maskin var i sort/hvitt CGA med Game Blaster-lydkort fra Creative. :D

 

Tror kanskje det er det spillet jeg gjerne skulle ha sett en remake av hvis jeg fikk velge.

Endret av PeeJay
Lenke til kommentar

resident evil var temmelig skummelt veit jeg.

Jeg husker ikke helt hvilket, men det var et av de hvor man blei jaga av en djevelbikkje inn i et hus, og så kunne man titte ut av døra for å sjekke om den fortsatt var der, og fytti **** som jeg skvatt da den ekstremt sinna bikkja hoppa rett i trynet ditt når man åpna døra!

Lenke til kommentar

Jeg husker en spillopplevelse med Silent Hill.

Jeg gikk rundt uti en gate med bare lyset fra en lommelykt. Plutselig kom det noe fra himmelen og anprep meg, og før jeg rakk og rette lyset mot den og finne ut fra hvilken vinkel den kom mot meg med, så var jeg allerede død.

Lenke til kommentar

hehe... MYE bra her... har sitti nå å lest igjenom ALLE postene...

 

Silenthill er definert det SKUMLESTE spille...

 

jeg har spilt alle resident evil spilla som har kommi ut... skal si jeg ble skuffa når filmene kom...

 

silent hill filmen var jo KONGE bra...

 

satt og spilte silent hill 3 for 3 mdn siden... FYY jeg slo det av og surfa på nettet i stedet... så skummelt var det... begynnte jo å svette...

 

Fear er også skumelt...

 

doom3 er litt skumelt... spes nor dissa stygge monstra med flame kule kommer... filmer var BRA!

 

Onimusha er bra Rå kult... ikke så mye skumelt med FETT... har bare spilt det første... trudde aldri jeg skulle runde spille etter jeg så at pappa klarte det...

 

er ikke så mange som synes resident evil er skumelt hvorfor ikke?

Lenke til kommentar

Resident evil spillene var skumle saker :D F.E.A.R var egentlig ikke skummelt bortsett fra første gangen jeg traff på de folka som går gjennom vegger, da kvapp jeg :p ellers hadde doom 3 et par skumle scener ja.

 

Det verste når jeg tenker meg om må være da jeg var liten og jeg og min fetter satt og spilte tomb raider på playstation da det plutselig kom en bjørn bak oss :!: tror jeg aldri har vært så skremt ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...