Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

Resident Evil 1 til PlayStation er vel min værste opplevelse noensinne når det kommer til spill. Var jo ikke store gutten når jeg først spilte det, husker spesielt den scenen i starten av spillet der du leser en dagbok inne på et soverom, og en zombiejævel kommer ut av skapet i det du lukker boka.

 

AvP1 som marine med default gamma er jo ikke helt trygt det heller... bip bip bip bip bip bipbipbipbipbip *panikkskyting i sirkler*

 

Undying har jeg heller ikke gode minner fra - var skeptisk til å se meg selv i speilet på badet etter første gangen jeg spilte det.

 

 

Doom3 er jo helt ok, men det er et BØ! spill, ikke et "omfg skummelt" spill.

 

 

 

EDIT: Jurassic Park til SNES!! Damn det var skummelt!

Endret av Sozeles
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

S.T.A.L.K.E.R har jo en nokså dyster stemning. har ikke kommet så veldig langt, men det er ganske creepy å gå rundt i skogen på natta, mens man hører lyden av muterte løshunder og alskens merkelige dyr.

 

hører og det blir noe værre når man kommer seg under jorda.

 

Og Prenumbra overture. fy faen for et spill..

Endret av Stuff04
Lenke til kommentar
Hvorfor er det ingen som har nevnt Condemned?Skuffet er jo 100% støkking i dag da vi spillte det ståkk jeg så at jeg skrapte opp ryggen på stolen :roll:

8455449[/snapback]

 

 

Helt enig med deg x-nobbit. Condemned må nesten være det skumleste spillet ever. Aldri blitt så glad i hele mitt liv enn når jeg fullførte det. Jeg var konstant redd gjennom hele spillet, du kunne aldri føle deg trygg, utenom når det loadet :tease:

Lenke til kommentar

Må være Condemned til X360, men det er nok Resident Evil 3 som virkelig skremte da det kom ut for en del år siden. Da tenker jeg på Nemesis bossen som hele tiden jakter på deg og man prøver febrilsk å stikke av da det ikke nytter å bruke våpen på han, før på slutten av gamet.

Lenke til kommentar
Må være Condemned til X360, men det er nok Resident Evil 3 som virkelig skremte da det kom ut for en del år siden. Da tenker jeg på Nemesis bossen som hele tiden jakter på deg og man prøver febrilsk å stikke av da det ikke nytter å bruke våpen på han, før på slutten av gamet.

8458683[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Faktisk så kan du "bekjempe" han hver gang du treffer han :p Hvertfall de fleste gangene, som f.eks utafor politistasjonen, hvis du tar han der, så kan du ta ID-kortet til Brad(?), istedet for å gjøre masse surr inne i selve politistasjonen for å få tak i et ID-kort. Men han kommer tilbake senere, du kan ikke faktisk drepe han før slutten.

 

Nightblade, gjort ;) Sorry for at jeg ikke tenkte over det :p

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Resident evil serien for min del.. når jeg var mindre var jeg mye med storebror, og han spillet mye utpå kveldene. En dag hadde han kjøpt seg Resident Evil 2 og det jeg husker er at han var på et rom, så kom det noen stygge dyr ut av speilene :p Etter det måtte jeg dusje med øynene åpne tilfelle det kom et monster ut av speilet :!:

 

Ps. var ganske liten da :p og shampoo svir noe jævlig i øynene :p Natusan kids no more tears -MY ASS!! :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Faktisk så kan du "bekjempe" han hver gang du treffer han :p Hvertfall de fleste gangene, som f.eks utafor politistasjonen, hvis du tar han der, så kan du ta ID-kortet til Brad(?), istedet for å gjøre masse surr inne i selve politistasjonen for å få tak i et ID-kort. Men han kommer tilbake senere, du kan ikke faktisk drepe han før slutten.

 

Nightblade, gjort ;) Sorry for at jeg ikke tenkte over det :p

 

 

Bra :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg fikk plutselig skikkelig lyst til å vite hvilke spill som har skremt liv-sikten mest ut av folk her på forumet!

Jeg fikke den "lysten" da jeg svarte på en post i en annen tråd, hvor en person syntes Morrowind er det skumleste spillet han noen gang har spilt!

 

Så da tenkte jeg, wow! folk har virkelig forskjellige mneinger om skummelt og motsatt!

 

Så, folkens sleng ut deres meninger!

Og jeg hadde verdsatt det veldig mye hvis noen av dere kom opp med noen titler som ikke har vært nevnt så mye! D3 og System Shock 2 er eksempler på spill som ER blitt mye nevnt...

 

Men jeg lurer bare på hvilket spill dere synes er det skumleste dere har vært borti!

Da vil jeg også at old-school'inger nevner noen skikkelige antikviteter!

 

Personlig synes jeg Lighthouse er et av de skumleste spillene jeg har spilt!

Grunnen til at jeg praktisk talt ble REDD, er vel fordi jeg var svært ung på den tiden...

 

BTW: Dette er en tråd som garantert har vært oppe før, men siden jeg ikke fant noen da jeg søkte, lager jeg like så godt en ny en...

2619076[/snapback]

 

Jah xD løveneskonge xD HØØØS

Lenke til kommentar
Noen som vet om Silent Hill spillene er no særlig skummle hvis du sitter alene midt på natta ?

8464393[/snapback]

 

Det kommer vel an på personen. Selv klarer jeg fint å spille det alene om natten, selvom det er litt uhyggelig. Men det er liksom meningen, digger skrekkspill. Men jeg synes at Project Zero er mye skumlere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...