Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns at Count Down er det skumleste jeg har spilt. Det skal sies at jeg bare var 7-8 år gammel da jeg spilte det fast. Jeg satt med hjertet i halsen.

 

Men det spillet som har gitt meg det største skvettet, er Resident Evil 4. Spilte i et heilt mørkt rom, og skulle snipe et svært monster, og sjekka heile rommet etter han med sniperen. Fant han ikke, så gikk ut av kikkert-moden. Da kom den hoppans opp rett foran meg, og jeg skvatt som f***. Ifølge kompisen min jeg spilte det med, skreik jeg visst, men det husker jeg ikke. Husker bare at jeg jeg tippa stolen bakover, og dro PS2-en ned fra benken, og gav spillet et stort hakk...

 

Hvis du leser dette, så skal du få ny plate av meg snart.

Hvis du ikke er her, så har jeg også glemt det.

Lenke til kommentar

For meg er det skumlestespillet noensinne Return to castle Wolfenstein. Ikke det at det er noe spesielt skummelt nå, men på den tiden jeg først spillte det var jeg ikke mer enn ca 10 år, og hadde fått det fra en kompis som hadde fått det fra "pirat-fetteren" sin. Det var en blodig og grusom opplevelse som jeg ikke skjønte bæret av. :ph34r:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Helt utrolig at ingen har nevnt første Unreal :whistle: Vet ikke hvordan det hadde vært og spilt det nå, men da jeg spilte det var det dritskummelt - utrolig bra stemning.

 

Doom 1 og 2 var ikke noe skummelt bortsett fra i 2'ern når du hørte han svære duden trampe i gangene.

Doom 3 var mest komisk for min del - de tok det litt for langt.

Fear var skremte bare litt pga uventede høye lyder :thumbdown:

Vampire var litt småskummelt i spøkelseshuset ja!

Quake, som noen nevnte var ikke noe skummelt.

En fyr nevnte cs, og det kan stemme når man spille compofinale og det står mye penger på spill :tease:

 

mine meninger.

Lenke til kommentar

Det skumleste ever er jo det første clock tower. Det finnes ikke verre, følelsen av at mannen med den store saksa følger etter deg gir faktisk panikk, enda det er et eldgammelt spill |: Det skjer også i Oslo :0

 

Project Zero er også ille, men ikke så. Samma med Silent Hill, er liksom skummelt, men er ikke så ille.

 

Jeg spilte en ganske skummel demo til Playstation 2, men husker ikke hva spille het. Det handler om "the red water" eller noe sånt. Når folk kom dit ble de til zombier. Laga i China/Japan eller noe. Noen som vet hva det heter?

7920230[/snapback]

 

Forbidden Siren! Ja, det er faktisk veldig skummelt. Et av de verste, og har kommet litt langt i det første spillet. Ganske vanskelig, man må være veldig taktisk. Det andre har jeg ikke prøvd, men jeg har hørt at det er mye enklere.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Jeg klarte å skvette som faen i stalker i går da en banditt sto i dør åpningen å jeg kom labbende å ante fred og ingenting :p

Plaffa vilt med gunneren og endte med å bomme som bare det å ble game over.

 

Svatt også en del da det muterte monsteret kom bak meg i undergrunden i stalker

Lenke til kommentar

Helt klart F.E.A.R. Fy faen å jeg skvetter når man går ned den ene stigen, og du ser beina til jenta akkurat idet du glir ned stigen. Samtidig som det kommer den fæle lyden.

 

Huff... prrrr.

 

Ellers Doom 3 ja, men det var ikke på samma måten, blir litt for mye skyt og slakt for meg...

Endret av Senkl
Lenke til kommentar

Husker at som liten var jeg dritredd hver gang kameraten til fattern spilte Resident Evil, plutselig hopper monstre på fyren med en gang han har åpnet døra, vi husker vel alle den jævlige måten man åpna dører på i DET spillet.

 

Annet dritskummelt var en spesiell bane på Tomb Raider II hvor man var på havets bunn og måtte svømme dritfort på lite luft med haier rundt en, det er det jævligste noen gang fordi jeg fikk panikk om å komme meg til et sted hvor det var luft, (Har dypvannsskrekk).

Lenke til kommentar
Jeg fikk plutselig skikkelig lyst til å vite hvilke spill som har skremt liv-sikten mest ut av folk her på forumet!

Jeg fikke den "lysten" da jeg svarte på en post i en annen tråd, hvor en person syntes Morrowind er det skumleste spillet han noen gang har spilt!

 

Så da tenkte jeg, wow! folk har virkelig forskjellige mneinger om skummelt og motsatt!

 

Så, folkens sleng ut deres meninger!

Og jeg hadde verdsatt det veldig mye hvis noen av dere kom opp med noen titler som ikke har vært nevnt så mye! D3 og System Shock 2 er eksempler på spill som ER blitt mye nevnt...

 

Men jeg lurer bare på hvilket spill dere synes er det skumleste dere har vært borti!

Da vil jeg også at old-school'inger nevner noen skikkelige antikviteter!

 

Personlig synes jeg Lighthouse er et av de skumleste spillene jeg har spilt!

Grunnen til at jeg praktisk talt ble REDD, er vel fordi jeg var svært ung på den tiden...

 

BTW: Dette er en tråd som garantert har vært oppe før, men siden jeg ikke fant noen da jeg søkte, lager jeg like så godt en ny en...

2619076[/snapback]

Lek og Lær første klasse... uuuugh :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...