Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

S.T.A.L.K.E.R shadow of Chernobyl var faktisk litt skummelt.

 

Har aldri spillt det, hva handler det om?

"det han andre sa"

 

+

 

MAn våkner, vet ikke hvem man er. Man har fått en beskjed om at man skal drepe en som heter Rufo(?) og det er alt.Underveis møter man nye folk, snille eller slemme. Det er noen såkalte mutanter rundt omkring også. man mottar oppdrag osv. RPG spill altså.

 

Anbefales :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel lengre enn 10 år siden. Da jeg ble skremt livskiten ut meg på grunn av et spill.

 

 

Vel jeg husker ikke helt, men jeg tror det var Demo av Half Life. Hvor i introen sitter du i et helikopter, og mens folka rundt i helikoptre snakker om et eller annet prosjekt. Plutselig blir vi truffet av noe, og helikoptre styrter med meg inni. Det går til helvete og du våkner senere på et hvit trangt rom, med en eller annen forsker tilstede. Rundt meg ser jeg halvmuterte mennesker, lik og forskere. Jeg går ut av rommet, så videre nedover korridoren. På veien bortover ser jeg masse blod på vegger, muterte og ekle mennesker. Gjennom glassvinduer kan du se forskere som undersøker de døde.

 

 

Av ren nysgjerrighet går jeg litt nærmere et av vinduene for å se. Der ligger det en halvmutert mennesket/zombie, hvor det er noen forskere som undersøker det. Ting begynner å bli jævlig skummelt, jeg får klump i halsen. Så skjer det, skapningen jeg ser på som ligger i en sykeseng begynner å bevege på seg. Jeg tar noen skritt tilbake. Folka inne på det romme for panikk da zombien reiser seg opp fra senga. Den griper tak i legen og kaster ham gjennom vinduet... Vinduet knuser, og legen faller død om et par meter foran meg. Hjerte går i hundre og jeg løper som bare faen. Få sekunder senere plukker jeg opp et skiftenøkkel. Jeg er dødsredd og har et skiftenøkkel! Panisk velger jeg å trykke på ESC for å forlate spillet. Skiftenøkkelen ble aldri brukt.

Endret av Heradon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte Amnesia i noen timer i går før jeg ikke orket mer, det er det desidert skumleste jeg har vært borti. Utover det fikk F.E.A.R. også pulsen godt i gang - husker spesielt et sted jeg gikk igjennom en gang og hørte stemmen til Alma som sa "there's something in the water"... noen minutter senere kom jeg til et rom med en metallbro over noe vann, men broen hadde falt ned så jeg MÅTTE uti vannet for å komme videre. Jeg sto i omtrent 10 minutter før jeg tok mot til meg og hoppet i. Det skjedde selvfølgelig ingenting, men jeg tror aldri jeg har vært så redd i et spill som etter den der. Monolith kan sakene sine :p

Lenke til kommentar

Ser flere har nevnt Amnesia: Dark Descent, fy faen for et skummelt spill. Det hjerte som er ingame er realtime spør du meg, når det banket raskt så banket mitt også ^^

Prøvde meg med headsett og helt mørkt rom...

Gikk kanskje 5-10 min før presset ble for stort og jeg slo på lyset igjen ;p

 

Synes også Minecraft kan være skummelt, spes når jeg vanligvis ikke spiller med noe lyd og POFF står det en grønn dildo/monster og sprenger meg i tusen biter.

Lenke til kommentar

Syntes egentlig bare spill er "skumle" når jeg skvetter. Feks. doom 3 i starten når de feite jævlene står i bakhold overalt :D Derfor har det ingenting å si om jeg spiller med lyset av eller ei.

Men kan se for meg at dette kan andre seg med Amnesia. Så skal teste det så snart jeg får fiksa pcen til å kjøre exe-filer igjen.. FOrbanna

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...