Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

Shivers hadde sine øyeblikk. Du sitter dypt konsentrert og ser på skjermen, og plutselig glir det en skygge over bildet.

 

"Hva var det?!?!"

 

Og monsterne..Selv om jeg skjønte at det kom til å komme en slemming, (musikken forandret seg, lydeffekter, og spillet frøs litt fordi det måtte lastes data fra cd'en) så skvatt jeg som bare det hver gang det spratt opp en knæsjfarga "Ixupi".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

call of cthulhu!

 

når du skal snike deg forbi en politi vakt helt i starten, å sperrer døra med et skap, så går du rundt i det gammle kottet og letter og lurer på hva som skjer eller hva du skal. BAM, BAM, BAM! politimannen prøver å sparke inn døra (btw, de politi folka der er ikke helt trygge, no zombi greier) å når du finner det av brekte håndtaket til luka som er sån passe gjemt så kommer han inn med raske skritt,

å du hopper ned, hvor da selfølgelig hele driten krasher, fyren låser deg inne og du er på et nytt "chapter". går litt inn i den møøøørke kjelleren å hører at charn din puster tungt..I dette rommet får du tilfeldigvis et tips om at: "these locks can come in handy when you are escaping from someone"..(øøøøh?) jaha..alikevel..jeg tenker ikke mye på det..å går lenger inn..så skjer det som jeg frykter mest, film modus fra karakteren sine øyne...WHOOO! et lik henger og dingler i taket...Esc -> main menu -> quit game -> internett -> www.diskusjon.no -> "skumleste spill EVER"

 

ps. ja, det hender at du ser andre en deg selv i speilet når du ser i det fra avstand..dette liker vi

Endret av xitto
Lenke til kommentar
Noen som vet om Silent Hill spillene er no særlig skummle hvis du sitter alene midt på natta ?

8464393[/snapback]

 

Det kommer vel an på personen. Selv klarer jeg fint å spille det alene om natten, selvom det er litt uhyggelig. Men det er liksom meningen, digger skrekkspill. Men jeg synes at Project Zero er mye skumlere.

8468185[/snapback]

Faen, minte du meg på det spillet?! Husker jeg trudde jeg dævva da jeg skulle inn en dør, så kom den stygge jævlen midt i trynet på meg! HUFF

Resident Evil og, som Outbreak, på sykehuset var liksom da du plutselig ser et monster ut av takluka :)

Lenke til kommentar
Faen, minte du meg på det spillet?! Husker jeg trudde jeg dævva da jeg skulle inn en dør, så kom den stygge jævlen midt i trynet på meg! HUFF

Resident Evil og, som Outbreak, på sykehuset var liksom da du plutselig ser et monster ut av takluka :)

8477725[/snapback]

 

lol :tease: Har ikke spilt så veldig mye outbreak selv (var litt spesielt i forhold til de andre), men har sett søstra mi spille, og tror jeg så den scenen :p Synes ingen RE-spill er noe skumle lenger, jeg rundet nesten RE2 når jeg var åtte... Helt selv :cool: Men jeg husker da jeg gikk i sjuende, torte ikke spille alene da den første regeneratoren kom, så jeg spurte om en venn kunne komme :blush: (er 14 år)

Lenke til kommentar

Har et parr:

 

SystemShock Aner ikke det er enern eller 2'ern. Men fyfaen, siste jeg husket var at jeg var i en "kårner" (hjørne) og skalv. Slutta og spille.

HL2 map nr2 Greveholm var litt skummelt.

 

S.T.A.L.K.E.R Jeg er nå nede i en forsøkslabb og skal hente noen papirer. Hele tiden kommer det slike "tønner" og kasser kastene mot meg. Dører som slamres VELDIG hardt, og jeg skal ÅPNE dem!! Det er jo for faen noe på den andre siden, fyfaen... Sitter fast nå. Har henta papira. Døra ble stengt av noe flammegreier, aarg.

Før jeg fikk henta papira bled skjermen rød og det begynte og pipe høyfrekvent jo nærmere jeg kom området, RETREAT gaula inne i hodet mitt.

Jeg tar meg pause nå. Husker når jeg for første gang skulle ned i undergrunden og så opp igjen, da var det et rart meneske som gjor noe rart med meg.

 

SystemShock er skummelt (ikke ferdig etter maaange år). HL2 var skummelt (ovelevde). STALKER er skummelt (overlever jeg?)

 

Edit: Et japansk spill som var nevnt her, prosject Zero er skummet. Antar det var om et hus der broren til ei jente gikk inn og forsvant, og nå leter hun etter han. Greide og daue etter og ha spilla 2 tima uten og save. Gidda ikke mer. Men der var det skummle saker. Men kanskje ensformige?

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Jeg var en liten gutteunge som satt og spilte Star wars: shadows of the empire på min N64. Oppdragene til fots hadde en guffen atmosfære og så kom oppdraget nede i en kloakk med ekle monstre som krøp rundt i kloakk vannet mens du holdt deg på overflaten, livredd for å dette ned i vannet. Til slutt måte jeg ned :no: det var skummelt gitt :!:

Lenke til kommentar

Phantasmagoria.

 

Husker jeg satt og spilte gjennom det med en kompis når det var nytt. Satt vel ett døgn omtrent sammenhengende. Skumle greier.

 

Det første Doom-spillet. Spilte det i et mørkt rom med høy lyd like etter det kom, det skremte vannet av oss.

 

Av nyere spill synes jeg vel at F.E.A.R kan være ganske freaky til tider også. Men så er jo unger, ikke minst onde spøkelsesunger, skikkelig skummelt da. Bare tenk på filmen "the Others", blir jo dævvskremt av ungene der innimellom.

Lenke til kommentar
Jeg var en liten gutteunge som satt og spilte Star wars: shadows of the empire på min N64. Oppdragene til fots hadde en guffen atmosfære og så kom oppdraget nede i en kloakk med ekle monstre som krøp rundt i kloakk vannet mens du holdt deg på overflaten, livredd for å dette ned i vannet. Til slutt måte jeg ned  :no: det var skummelt gitt  :!:

8491600[/snapback]

 

 

Husker den store stygge blekksprut bossen på et map! Det var seriøst noe av det skumleste jeg hadde møtt noengang i noe spill! Men så var jeg bare liten gutt på den tiden :)

Lenke til kommentar

Ble redd når jeg spilte Super Mario 64, jeg var vel 7 år. En sånn bombe-dude, kongen av bombene, likte ikke han. Ble redd når han løp etter meg :(, hater spill der du må overleve, derfor holder jeg meg til MP spill ^^. Liker ikke SP, nettopp på den grunn av å ikke dø :(. Er 16 nå, men er fortsatt redd å spille SP spill, utenom bilspill eller taktikk spill som rainbow six, er verst der du er alene :(.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...