Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FEAR og Doom 3 er jo mere patetisk enn skumle.

 

Kan forutsi hva som skjer hele tiden i begge spillene. selv uten å ha spilt det før.. Jeg kunne iallfall det.

FEAR er litt bedre gjennomført vistnok, da du ikke BARE går og skal bli skremt for hver fiende du møter, i forskjell til Doom 3.

 

Men, er man ung så blir man vel skremt av alt.

Jeg synes "Star Wars Jedi Knight" var skummelt når jeg var mindre.

Er vel det eneste spillet som virkelig har skremt meg.

Spenningsmusikken bygde seg opp uten grunn, og det var som om det kom noen bak meg hele tiden.

Musikken var helt fucka.. Den bare nådde toppen av spenningskurven, uten at det var noen fiender der.

 

Endte med å spille spillet uten lyd. :p

Lenke til kommentar

Undying. Utrolig mye skumlere enn Doom 3, F.E.A.R, Forbidden Siren og alt det andre mølet jeg har prøvd å spille nå nylig.

 

Husker forresten hvor utrolig skummel stemninga i Zelda: Majoras Mask var første gang jeg spilte det. Dag 3, med månen som er like ved å knuse verden, jevnlige ristninger i bakken og en veldig passende, "skummel" musikk. Hele settingen er så... urolig, om dere skjønner. :cry: SPESIELT de siste 5 minuttene før midnatt.

 

Ah, glemte å nevne at Project Zero-spillene virkelig kan skremme også. Silent Hill er jeg ikke mye kjent med. Kan den anbefales?

Endret av RevX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...