Gå til innhold

Skumleste spill EVER?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten tvil "Catacombs". Må ha vært et av de første førstepersonsskytespillene. Stemningen og monstrene var særdeles uhyggelige, og alt foregikk på labyrintlignende kart. Var kanskje 7 år da jeg spilte spillet med en kompis. Vi kalte det bare for "skumlespillet" og klarte aldri å spille det lenger enn ca 10 minutter av gangen og kom aldri forbi den første levelen :)

Lenke til kommentar

Må også innrømme at The Elder Scrolls IV: Oblivion skremmer meg... Greit nok når man går tur i skogen med sølvsverd og alt, men når jeg finner en hule der det garantert fins masse skatter, våger jeg ikke å gå inn!

 

Kan vel sammenlikne meg selv med Neppe her, jeg.

Lenke til kommentar
Må også innrømme at The Elder Scrolls IV: Oblivion skremmer meg...  Greit nok når man går tur i skogen med sølvsverd og alt, men når jeg finner en hule der det garantert fins masse skatter, våger jeg ikke å gå inn!

 

Kan vel sammenlikne meg selv med Neppe her, jeg.

7693211[/snapback]

Hehe, så gøy at det er fler som føler det samme.

 

Jeg blir nervøs når jeg ser huler i spillet. Jeg klarer å gå inn nå da, men har konstant klump i halsen. Jeg skjønner ikke dette helt fordi jeg reagerer ikke på skrekkfilmer og er ikke særlig skvetten.

 

Bare stemninga som tar knekken på meg. Blir gal av det.

 

Men sånn sett er det vel kanskje positivt. Men jeg vil si at Morrowind skremmer meg mer enn Oblivion.

Lenke til kommentar

Unreal 1 når det kom ut! Det er kanskje ikke blandt de skumleste, men jeg satt å spillte hjemme hos kompisen min mens han var på skolen (han hadde lagt ut nøkkelen) Bortsett fra at han ikke var på skolen! Han satt i skapet bak meg og hoppet ut etter halvannen time. Akkuratt der hvor lysa slukker seg nedover gangen og den svære jævlen kommer ut av veggen!! :cry: JEg har aldri tilgitt han! Den basterden! :!:

 

Bortsett fra det så syns jeg vel silent hill spilla er de skumleste :no:

 

Edit: tykkleif

Endret av henrian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...