Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?


dessessop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Items Purchased:

Ida Maria - Oh My God (multi-buy) - 7 INCH, CDS + 2XDL - £2.98 x 1

 

Ida Maria - Fortress Round My Heart - CD - £8.09 x 1

 

Discount: £0.99

 

Shipping: £3

TOTAL: £14.06

 

Fra Townsend Records.

Får nyhetsbrevet til Ida Maria og da jeg gikk gjennom e-posten min og så det der, så måtte jeg bare kjøpe den.

Har jo CDen fra før av, men dette er some new shit.

 

Hi Sjur

 

Exciting news!! As of the 1st January, I am an independent artist! To celebrate I’m bringing out a new version of my album with all new artwork, three additional tracks and a new order – the way I wanted to do it!!

 

Så dette ser jeg frem til ^^

Lenke til kommentar

Wipers - Box Set Tiger 249,00 og verdt hvert øre!

200px-Wipers_Box_Set.jpg

Kommentar: Største problem med sånne samlinger er at det fort blir litt for mye av det forhåpenligvis gode, og at det blir uoversiktelig. Heldigvis har Greg Sage (hovedmann og forbisett geni i 80tallets punkscene) basert denne samlinga, som forøvrig består av 3 cd'er, på de tre første platene deres. Første cd i samlinga inneholder debutalbumet "Is This Real?", samt en ep pluss noen tidlige versjoner av låtene og den slags. Cd to inneholder album nummer to, "Youth of America", samt tidlige versjoner av låtene og den slags. Siste cd er bandets tredje album, nemlig "Over the Edge", som også inneholder tidligere versjoner av låtene og den slags. Jeg har bare hørt cd 1 og cd 2, fordi jeg vil bruke tid på denne samlingen, cd for cd, sang for sang. For meg kom Wipers som lyn fra klar himmel nå i jula da jeg leste en veldig god artikkel på groove.no som handla om amerikansk undergrunnsrock på 80tallet. Wipers er et band mange har hørt om, men få har hørt noe særlig av. Ta lærdom av meg og kjøp boksen, du vil ikke bli skuffet; Hardcore punk, poprock, drømmeaktig og ja. Kanskje den beste boksen på markedet. Det som jeg dog synes mangler er ting fra senere utgitt materialet, for bandet har gitt ut mer. For meg, som ikke er en dedikert fan, skulle likt å ha litt mer "best-of"-opplegg her. Men gosj a meg, dette er nok i massevis. Two thums up!

 

Minutemen - Double Nickels on the Dime Tiger 135,00

511lxCY43PL._SL500_AA280_.jpg

Det tok meg jammen lang tid å kjøpe denne her, og når jeg først kjøper den kjøper jeg Wipers boksen samtidig! Minutemen må nok belage seg på å vente en liten stund før den får noen runder i cd'spillern

Lenke til kommentar

Explosions In The Sky - How Strange, Innocence remaster. (Fyyyyyyy flate det er eit bra stykke laminert plast.)

Mogwai - Young Team remaster

Sonic Youth - Daydream Nation og A Thousand Leaves, så var diskografien komplett. =)

Kjøpt på Apollon i Bergen, er der altfor sjeldan.

Lenke til kommentar

Porcupine Tree - Nil Recurring, 89 kr.

Porcupine Tree - In Absentia, 169 kr.

Radiohead - OK Computer, 89 kr.

Sigur Rós - Ágætis byrjun, 89 kr.

Sigur Rós - Með suð í eyrum við spilum endalaust, 89 kr.

Blackfield - Blackfield II, 169 kr.

Kaizers Orchestra - Ompa Til Du Dør, 89 kr.

 

Alt på platekompaniet. Hurra for gavekort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...