Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?


dessessop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dillinger Four - C I V I L W A R 169,- hos Tiger

civilwar_copy1.jpg

Kommentar: Årets poppunk-plate? Ja det vil jeg si, for den hopper rett opp i toppen av "årets beste plate"liste hos meg. De klarer å skifte mellom politisk retta tekster og mer for fun-tekster. De sprenger musikalsk veldig få grenser, men det er deilig å høre på et såpass rett-fram-album. Røff vokal, dundrende trommer og aldri hvilende gitater, med andre ord: full fart hele veien, med andre ord: PUNK! Gud så deilig

Death Cab for Cutie - The Photo Album 99,- hos Tiger

31thcSTG0vL._SL500_AA240_.jpg

Kommentar: Gjenkjøp pga. cd'en min er herpa, og jeg rakk ikke å legge den inn på pc'en og dermed iPoden før den ble ødelagt. Det er hovedgrunnen til at jeg kjøpte den på nytt, men gosj det er en fin plate, og jeg er fortsatt storfan musikk i fysisk format og jeg har ikke noen høytaler til iPoden på hybelen... Et lite skritt ned etter de to fantastiske platene "We have the fact and we're voting yes" og "Somehing about airplanes", men også et riktig skritt til å bli det fantastiske indie-dream-pop-rock bandet de er i dag

Alkaline Trio - Goddamnit 99,- hos Tiger

21A0WQ24W2L._SL160_SL120_.jpg

Kommentar: Samme grunn til at jeg kjøpte den som med DCFC cd'en. Utrolig bra debut-album.

Lenke til kommentar

Dream Theater - Greatest Hit etc.

White Willow - Signal to Noise

Coldplay - A Rush of Blood to the Head

Animal Alpha - You Pay for the Whole Seat etc.

Coheed and Cambria - Good Apollo bla bla bla IV

The Perishers - Victorious

Nerina Pallot - Fires

Magic Pie - Circus of Life

 

Free Record Shop blir spillsjappe, og hyllene tømmes for plater. 40 kr stykket for alle cder, det liker man. :)

Endret av JLa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...