Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tillegg er den så å si lydløs, noe DCUii absolutt ikke er, selv med vifta på 10%.

Mitt DCU2 kort er nå ikke så veldig langt ifra lydløst syns jeg, når den kjører på 10%.

 

Lyden fra viftene har aldri plaget meg. Viktigste for meg at kjøleløsningen fungere bra. Skal nå selv gå over til HD7970 DCUII TOP, og gleder meg ;)

Lenke til kommentar

Lyden fra viftene har aldri plaget meg. Viktigste for meg at kjøleløsningen fungere bra. Skal nå selv gå over til HD7970 DCUII TOP, og gleder meg ;)

Akkurat samme kortet som jeg har nå. Fungerer helt knall det!

Mitt blir byttet ut med 680 Phantom om 2 dager, da jeg har trua på Nvidia om dagen :p

Lenke til kommentar

Lyden fra viftene har aldri plaget meg. Viktigste for meg at kjøleløsningen fungere bra. Skal nå selv gå over til HD7970 DCUII TOP, og gleder meg ;)

Akkurat samme kortet som jeg har nå. Fungerer helt knall det!

Mitt blir byttet ut med 680 Phantom om 2 dager, da jeg har trua på Nvidia om dagen :p

 

Var også i ferd med å bestille 680 Phantom kortet, men har vært så fornøyd med amd serien at jeg ikke gadd å gå over til fienden lol :p (spøk)

Lenke til kommentar

Varierer, 50% av tia høres den ut som en harddisk på load, noen ganger er det bare vifta som såvidt høres. Men dette er da på min h60 :) Holder 2500k på 4,4, 55c full load da, så skal vel ikke klage.

 

Hvilket kabinett er det du har der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...