Gå til innhold

Nå har jeg kjøpt 754 og da er det drit, matrix!


ccalz

Anbefalte innlegg

Er så typisk at når jeg endelig kjøpte ny pc så kommer det en sånn roundup som viser at jeg har kjøpt en pc som er bra kanskje en mnd så er det 939 som kommer til å rase i pris og regjere. Er til å bli kvalm av.. Men men, matrixet har aldri gått i min favør alikevel! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*sukk* :hrm:

 

Får vel være glad for det jeg har, men det er ikke alltid like lett.

Særlig ikke rett etter å ha lest en slik roundup som nå. Det som er f@en er at når jeg endelig ser meg råd til å kjøpe et "topp-produkt", så er det nye ting rett rundt hjørnet. Som får det jeg har kjøpt til å blekne og bli "dårlig" uten at det egentlig er det :roll:

Lenke til kommentar

Det vil ALLTID komme noe som er bedre enn det man har, det beste er å finne seg til rette med det. Det verste/dyreste man kan gjøre er å tenke eller gruble på det, da blir det enda dyrere etter egen erfaring. Brant av endel høvdinger for mye da jeg hadde denne "dilla", og da ofte på oppgraderinger som egentlig ga meg veldig lite. Skal jeg oppgradere i dag skal jeg være sikkert på at oppgraderingen gir meg minst 25%, helst 50% ytelsesøkning.. først da merker man det godt og føler at det var verd pengene.

Lenke til kommentar
Blir hvertfall kvalm av at de holder på den beste teknologien for å tyne stakkars folk for penger når det er små modifiseringer med stor betydning for ytelsen. Koster dem ingenting men oss en hel del  :no:

De skal jo drive butikk da vel og merke...

 

At det er bevisst er jo ingen hemmelighet, men er det jo slik det er da

Endret av tintin77
Lenke til kommentar

Maskinen du har kjøpt blir jo ikke tregere fordi om naboen har kjøpt seg en som er ennå litt raskere!

 

Heldigvis skjer det stadig forbedringer innenfor industrien, slik at vi kan nyte godt av stadig raskere maskiner. Tenk så kjedelig hvis det om 10 år forsatt hadde vært 3GHz prosessorer og Radeon 9800 som regjerte?

 

timtowtdi

Lenke til kommentar
Blir hvertfall kvalm av at de holder på den beste teknologien for å tyne stakkars folk for penger når det er små modifiseringer med stor betydning for ytelsen. Koster dem ingenting men oss en hel del :no:

Det trenger ikke koste deg noe heller. Det er bare å la være og kjøpe. Det er heller ikke billig. Har du i det hele tatt noen formening om hva det koster å utvikle en prosessor serie?? Det er en grunn til at det kun er to store aktører på cpu markedet.

Lenke til kommentar

Selv om prisene synker og nye produkter lanseres til svimlende priser betyr det ikke at varene som koster 3 ganger så mye som verdien av ditt utstyr er 3 ganger bedre...

 

Socket754 er langt i fra drit. Holdder sikkert i lange baner til alt som finnes av spill det neste året. Året etterpå må du nok belage deg på å gå ett hakk ned på kvalitetsinnstillingene for å få bra flyt i det aller nyeste og hotteste og etter det året kjøper du nok likevel nytt. Så jeg ser ikke helt hva du mener med at det er "drit". (Ok, bortsett fra at skrytefaktoren synker like kjapt som prisen)

Lenke til kommentar

Blir kvalm av at de sparer det når de kan serie produsere bra ting så sparer de dem for å lage drit å tjene mer. Seff skal det gå framover bare ytrer at matrixet er imot på den tråden her, sånn at så fort de som kjøper no nytt har noe bra, slippes det noe mye bedre ut dager etter :whistle:

Lenke til kommentar
Blir kvalm av at de sparer det når de kan serie produsere bra ting så sparer de dem for å lage drit å tjene mer. Seff skal det gå framover bare ytrer at matrixet er imot på den tråden her, sånn at så fort de som kjøper no nytt har noe bra, slippes det noe mye bedre ut dager etter :whistle:

De produserer "drit" fordi alle ikke har samme behov og like mye penger. Du kan jo spørre hvorfor de ikke bare selger x800xt, i stedet for å ha modeller i forskjellige prisklasser som i dag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...