Gå til innhold

Nå har jeg kjøpt 754 og da er det drit, matrix!


ccalz

Anbefalte innlegg

hehe, gamle er dere? Tenk hvor mye vi kunne spart på at de pengeslukene der, spar meg.. a ;) dere åpner kanskje øynene når dere kommer vekk fra skolebenken hvor dere lærer om alt de fine vi får for skattepengene. En utlending er ikke billig han heller

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter med XP-M @ 2500mhz, 512MB, 9800pro og 473,4GB HDD (400GB IDE lager, 73,4 GB Raptor OS) og det neste jeg prioriterer blir mer HDD plass (En billig Raid kontroller + noen 200/250GB HDD`s) samt en DVDbrenner (DL).

 

Når PCI-X slår gjennom (og prisene er overkommelige) oppgraderer jeg nok Hovedkort og det som følger til en ny sokkel. Nå oppgraderer jeg ikke til ny sokkel før jeg ser hva som kommer og hvordan det vil yte.

 

Regner med det er mange som sitter å venter som jeg gjør, og kjøper ny HW når spillene faktisk "krever" det og ikke oppgraderer fordi en får "litt" mer i 3dmark. Det er ikke mange spillene som ikke kan spilles på min maskin. Om ett år er nok saken anderledes, men den tid den sorg ;)

Lenke til kommentar
hehe, gamle er dere? Tenk hvor mye vi kunne spart på at de pengeslukene der, spar meg.. a ;) dere åpner kanskje øynene når dere kommer vekk fra skolebenken hvor dere lærer om alt de fine vi får for skattepengene. En utlending er ikke billig han heller

Jeg vet ikke hvem, eller for så vidt hva, du snakker om - men det der aldersargumentet kan du i alle fall spare meg for. Det er synd hvis du føler du har svidd av 5 laken på en pc-oppdatering, men jeg skjønner ikke problemet. Er det en nyhet for deg at oppgradering av datautstyr ikke er spesielt lønnsomt økonomisk?

Lenke til kommentar
hehe, gamle er dere? Tenk hvor mye vi kunne spart på at de pengeslukene der, spar meg.. a  ;) dere åpner kanskje øynene når dere kommer vekk fra skolebenken hvor dere lærer om alt de fine vi får for skattepengene. En utlending er ikke billig han heller

Jeg vet ikke hvem, eller for så vidt hva, du snakker om - men det der aldersargumentet kan du i alle fall spare meg for. Det er synd hvis du føler du har svidd av 5 laken på en pc-oppdatering, men jeg skjønner ikke problemet. Er det en nyhet for deg at oppgradering av datautstyr ikke er spesielt lønnsomt økonomisk?

Hehe, godt sagt. Er vel ingenting som er mere ulønnsomt enn å bruke penger på datautstyr. I det man kjøper datautstyr så kan man like godt avskrive halvparten av pengene i det du går ut av døra på posten :)

Lenke til kommentar

Typisk at det er slik. Når jeg kjøpte min Eizo L767, så ble L768 lansert dagen etterpå, L768 har bedre kontrast, bedre bilde osv. og er attpåtil billigere. Hva er nå sjansen da for at en skjerm som har vært på markedet i flere år utgår rett etter jeg kjøper den? Det virker som om det alltid er slik med meg, men dette gjelder vel alle kan jeg tro

Lenke til kommentar
Hva er nå sjansen da for at en skjerm som har vært på markedet i flere år utgår rett etter jeg kjøper den? Det virker som om det alltid er slik med meg, men dette gjelder vel alle kan jeg tro

Hehe.. godt å høre at jeg ikke er den eneste som opplever og føler det samme!

Lenke til kommentar
hehe, gamle er dere? Tenk hvor mye vi kunne spart på at de pengeslukene der, spar meg.. a  ;) dere åpner kanskje øynene når dere kommer vekk fra skolebenken hvor dere lærer om alt de fine vi får for skattepengene. En utlending er ikke billig han heller

Jeg vet ikke hvem, eller for så vidt hva, du snakker om - men det der aldersargumentet kan du i alle fall spare meg for. Det er synd hvis du føler du har svidd av 5 laken på en pc-oppdatering, men jeg skjønner ikke problemet. Er det en nyhet for deg at oppgradering av datautstyr ikke er spesielt lønnsomt økonomisk?

Tror det han mener er klasseforskjellen. Ikke akkurat at det er dårlig økonomisk. Bare for å spytte ut det.. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...