Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dog Pound;

Ganske så bra film som forgår i et amerikansk fengsel. Tre ungdommer blir dømt og kommer i fengsel. Når de kommer blir de møtt av tøffinger som skal alltid ha bråk. Film som er verdt å se, men slutten er så idiotisk at jeg kan dessverre gi filmen mer enn 5/10. Hvis dere er interessert i amerikansk fengsel osv. burde dere se på den!

 

Lebanon;

Uffameg. Så dårlig film. Var borte og leide denne filmen pga. det stod at den fikk 5 og 6 terningkast fra alle sosiale medier (VG, DB osv.). Jeg setter på filmen og blir sjokkert over hvordan de kan gi filmen terningkast 5 og 6.

 

Handlingen er slik; Alt foregår inn i en tanks (vet ikke åssen man staver det) og det er 3-4 stykker i den. En sitter og styrer et av våpenene og kikker hva som foregår rundt seg. Han er også veldig redd for å skyte. Filmen var såpass dårlig at jeg (og en venn) spyttet på DVD'en før vi leverte den.

 

Karakter? 1/10

 

 

Captain America: The First Avengeer;

 

Filmen handler om hvordan Captain America "ble" til. Han var en liten dverg som ble dobbelt så større og sterkere. Han får drakt og en skjold som er laget av en spesiell type som det ikke fins av lenger (alt det som var igjen ble brukt på skjoldet). Skjoldet hans er utrolig sterk og tre ganger så lettere enn stål. Filmen skjer under 2-verdenskrig der en med navnet Schmidt (husker ikke hvordan man staver det) og hans "organisasjon" som da heter Hydra prøver å ta over verden. Filmen er god og skuespillerene gjør jobben sin. Anbefales på det sterkeste!

8/10

Endret av Robert Downey Jr
Lenke til kommentar

Den kjempestore bjørnen

 

Så ut til å være en grei film, men jeg synes den hadde alt for liten aldersgrense. Med stygge ord, blod og delvis vold synes jeg det blir for drøyt å ha 7 årsgrense.

Handler om en gutt og hans søster som drar til sin farfar langt ute i skogen. Der finner de en kjempestor bjørn, og en jeger som gjerne vil drepe den.

 

Terningskast 1 fra meg.

 

 

Den-Kaempestore-Bjoern-web.jpg

Endret av Spritty
Lenke til kommentar

War horse

 

Joda dama likte den veldig godt, jeg likte den også. Men det er veldig spekulativt forhold til følelser. Hesten blir personisert litt som Herbie, synes det var litt barnslig til tider. Hesten får en venn, hesten blir glad, hesten lærer seg triks. Feks..

 

Men det er en veldig bra film, skuespillerne fungerer bra, men filmen er kanskje litt lang?

 

Gir den terningkast 5 av 6.

 

 

The Darkest Hour

 

Dette er skikkelig B-film, mye klisjeer, og sikkert veldig billig å lage en b-film scifi med usynlige fiender. For min del var det bra underholdning, helt grei...

 

Terningkast 3 av 6

 

MI Ghost Protocol.

 

Jeg synes alltid MI filmene er underholdende, jeg foretrekker MI filmene før James Bond. Vet ikke helt hva jeg skal si om handlingen, synes enkelte karakterer passet litt feil inn i handlingen. Men ellers var det mye tjo og hei, moro med magneter, klatring på skyskrapere og i det hele tatt god actionunderholdning og mye liv i hjemmekinoen.

 

Terningkast 4 av 6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...