Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thin Ice (The Convincer) (2011)

 

Jeg hadde ikke sett trailer, og anbefaler heller ingen andre til å gjøre det samme. Jeg synes filmen var veldig spennende, og det blir bedre og bedre, da dette blir bare en større og større suppe, og når man tror at det ikke er mulig å komme seg ut av den, blir ting bare enda verre. Det var derfor svært spennende til slutt, og slutten var tilfredsstillende, kanskje dog litt usannsynlig.

 

Uannsett, jeg ble ihvertfall godt underholdt, og slike type filmer er blant det beste jeg vet.

 

7/10

Lenke til kommentar

Hele filmen (Killer Klowns) er så ræva at den er et meget bra eksempel på 'så dårlig at det blir bra'. Introsangen er jo dritbra, men resten av filmen er tragisk dårlig at det er lett å le av den hele veien. At dialogen er dårlig gjør det jo bare enda bedre. :p

 

Hadde jeg enda klart å le første gang jeg så den. Men det ble bare kleint og småkjedelig. Kjøpte den basert på coveret jeg fant på gamestop. Heldigvis bare 49 kroner.

Lenke til kommentar

Ta Machine Girl f.eks. En awesome film iflg den sinnssykt blodige traileren, med ei kickass-jente som grafter en minigun på sin avkappa arm (Evil Dead-referanse anyone?).

 

Men ser du selve filmen, er det masse "drama" med hennes retarderte lillebror, som mobbes og er spilt av en totalt retardert skuespiller også som fyller 1/3 av tiden.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Den eneste tokyo gore-filmen jeg har sett som ikke var kjedelig utenom traileren, er Meatball Machine. Den er bare så fucka i det hele tatt. Eller jo vent, det var noen lange dødpunkter med et meningsløs forelskelse-plot inni der også. Pokker.

Eller Ichii the Killer. Bortsett fra når vi ser at "the killer" er en retard. Hm, pokker da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

3D er noe herk. Hadde dratt på kino med en gang om den ikke bare ble vist i 3D, så får bare vente selv.

 

This! Er så JÆVLIG uaktuelt å betale for å se en film i 3D. Synes 3D er dødskjipt selv, og en uting.

Hvis det er Prometheus dere snakker om, så er faktisk 3D-effektene der bra.

 

F.eks i en av scenene, så viser de et "holografisk" 3D-kart. Hvis filmen hadde vært i 2D, så hadde det bare sett ut som en haug med streker osv. Pga 3D-effektene, så er det faktisk lett å se landskapet osv. De har heller ikke gått i fella med å legge til 3D-effekter på "oversiktsbilder" så alt virker smått, men spart det til når det gjelder. Jeg har sett en god del filmer i 3D og alle har vært middels til crappy. Her var effektene veldig bra. (Eneste andre filmen jeg har synes var ok var Avatar). Vanligvis blir jeg sliten i øyene av 3D-effektene, men ikke i denne filmen.

 

Du har selvfølgelig minuset med at fargene er litt blasse, men nesten hele filmen er i gråtoner fra før av, så det er ikke som du går glipp av noe særlig.

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...