Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3D er noe herk. Hadde dratt på kino med en gang om den ikke bare ble vist i 3D, så får bare vente selv.

 

Den går da i 2D også, vell? Aner ikke hvor du bor, men.

 

Her går den én gang i 2D, ellers kun i 3D. Hadde jeg hatt muligheten til det hadde jeg sett den i 2D, men er opptatt da. Blir nok å se den på TV hjemme i stedet.

Lenke til kommentar

Skjønner den. Film er best hjemme. Har fremdeles ikke bestemt meg for om jeg gidder å se filmen på kino, eller om jeg bare venter til den kommer på Blu-ray.

 

Samme her, har ikke bestemt meg. Blir hvertfall ikke her i byen, siden en av naboene pleier stå ta imot billetter :ph34r:

Lenke til kommentar

All the boys love Mandy Lane

 

Kjedelig slasher med uinteressante karakterer, uinspirert historie kopiert rett ut fra en standard-liste over ting som må være med å slashere, kjedelig dialog, dårlige skuespillere og dårlige effekter. Den eneste grunnen til å se den er for å finne ut hvem morderen er, men for det første er det svært forutsigbart. For det andre avsløres det halvveis gjennom filmen, så siste halvdel er totalt meningsløs. Styr unna.

 

Vurdering: 1/10

Lenke til kommentar

Snow White and the Huntsman:

 

Du vet at det er et rikt samfunn når hele hæren består av tungt kavaleri, men nok om det. Filmen i seg selv er forholdsvis kjedelig, hovedpersonen ser ut som hun er konstant dopet og er like inspierende som en saltstøtte.

 

4/10. Skal også nevnes at folk som snakker igjennom en hel film fortjener nakkeskudd.

Lenke til kommentar

All the boys love Mandy Lane

 

Kjedelig slasher med uinteressante karakterer, uinspirert historie kopiert rett ut fra en standard-liste over ting som må være med å slashere, kjedelig dialog, dårlige skuespillere og dårlige effekter. Den eneste grunnen til å se den er for å finne ut hvem morderen er, men for det første er det svært forutsigbart. For det andre avsløres det halvveis gjennom filmen, så siste halvdel er totalt meningsløs. Styr unna.

 

Vurdering: 1/10

 

wtf tittelen til filmen burde vært nok til å ikke se den hore filmen

Lenke til kommentar

Jeff, who lives at home

Helt ok film. Den startet lovende, dabbet en del av på midten, men tok seg opp de sisten tyve minuttene når trådene ble litt mer samlet. Filmen handler om Jeff, som bor hjemme (doh). Den starter med at noen ringer feil og spør etter en som heter Kevin. Jeff tror at dette er et tegn og starter å følge etter alle som heter Kevin mens han samtidig prøver han å hjelpe broren sin som tror at kona er utro.

 

Dette er en film som blir fort glemt. 5/10

Lenke til kommentar

All the boys love Mandy Lane

 

Kjedelig slasher med uinteressante karakterer, uinspirert historie kopiert rett ut fra en standard-liste over ting som må være med å slashere, kjedelig dialog, dårlige skuespillere og dårlige effekter. Den eneste grunnen til å se den er for å finne ut hvem morderen er, men for det første er det svært forutsigbart. For det andre avsløres det halvveis gjennom filmen, så siste halvdel er totalt meningsløs. Styr unna.

 

Vurdering: 1/10

 

wtf tittelen til filmen burde vært nok til å ikke se den hore filmen

 

Jeg dømmer aldri en film, bok, spill osv pga tittelen. Selv en film med 'bra' tittel kan være ræva, og en film med ræva tittel kan være bra. Selv synes jeg 'All the boys love Mandy Lane' er en helt grei tittel. Det høres kanskje ut som en romantisk komedie, men det er faktisk en slasher. Det kunne til og med ha vært en bra slasher, om de hadde gjort en ting annerledes som å ha en interessant morder, bedre skuespillere, bedre manus, bedre dialog... bedre det meste, faktisk. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...