Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Immortals;

 

setter alt i spoiler jeg, vet ikke hva som røper filmen

 

Helt klart en av de beste filmene mener nå jeg. Måten de viser gresk mytologi på er bare i seg selv fantastisk. Her er det lest mye om tema og lagt film som handler om det. F.eks det blir lagd ofte statuer og bilder av poseidon med trefork og historier om at trefork er våpenet til poseidon.. på filmen så har guden poseidon trefork i hånda.. Og fuglen som man ser et par ganger i filmen er jo hellige fuglen til selve Zevs.. Det er masse mer og jeg er trøtt akk nå så orker ikke å ramse opp mer..

 

FILMEN er FANTASTISK, men kanskje litt dårlig handling. Men som sagt, måten de har laget filmen basert på gresk mytologi er fantastisk

 

9/10

 

 

 

 

300;

 

Veldig bra film det og jeg.. Men det er for mye krig.. vil ikke si mer om at den er bra og verdt å se!

 

7.5/10

 

 

 

 

 

 

troy;

 

Enda en film om sverd/spyd krig.. Den er lik Immortals og 300 og er ikke noe mer å si enn at den er drit bra.. jeg orker som sagt ikke å skrive mye nå som ejg er veldig trøtt

8/10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

edit:

 

Glemte å skrive anmeldelse om filmen Thor;

 

Thor;

 

Jeg er fan av guden Thor og likte filmen ganske godt, og gleder ræva av meg til de 2 neste filmene han skal spille i (thor 2 og avengers 2).. Absolutt verdt å se hvis du er marvel fan! 8/10

Endret av vodkish
Lenke til kommentar

Crazy, stupid, love

 

Søt, enkel komedie. Super casting, alle passer godt i sine roller. Synes filmen kunne gått litt dypere, den rører såvidt i overflaten når det gjelder "gamet", men kanskje det må bli en annen film.

 

Edit: Karakter 6,5/10

Endret av fervent
Lenke til kommentar

John Carter

 

Denne var rett og slett overraskende bra. Anmeldelsene som sier det samme stemte helt. Et godt eventyr med god flyt og overbevisning.

 

Jeg kan rett og slett ikke se noen grunn til å kritisere den. Ingenting å pirke på. Det var god underholdning og var bra utført. Derfor gir jeg den terningkast seks. Hvis jeg skulle gitt noe lavere, eller hvis folk er uenige, så må de rett og slett være imot en viss måte å fortelle eventyr på. Men det gjør ikke filmen mindre gjennomført og solid for det. Man må akseptere den for den type film det er.

 

Terningkast 6

Lenke til kommentar

The devil inside.

 

paranormal activity lignende film, begge er like dårlig. The devil inside vare faktisk så dårlig og så lite skremende at jeg må ærlig innrømme at det jeg ble mest skremt over var en hund i starten av filmen, nedtur.

 

2/10

 

Den siste revejakta.

 

historien om carl og robert som skal selge unna flere kilo mer pot/mariuhana der flere konflikter oppstår.

filmen har et komiskt særpreg i seg som gjør filmen underholdene.

etter du har sett denne filmen så kan du alle navnene på de forskjellige narkotiske stoffene.

jeg anbefaler filmen.

8/10

Lenke til kommentar

Mission Impossible; Ghost Protocolt:

Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det men filmen er så rar på alle måter. Positivt ment. Det er snakk om teknologi og mye action. Filmen er verdt å se.

 

7/10

Så også denne her i dag, gøy å treffe IMF igjen. Hurtig film med mye bra og detaljert lyd. Må se treeren igjen for å se om denne overgår den, toeren er jo den verste da etter min mening.

 

Rart at denne karen blir 50 om et par måneder ser jo ut som han er i tredve årene,

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

The Basketball Diaries;

 

 

Dette er en film som burde bli vist på alle skoler! Handlingen er at gjeng på 4 stk (alder = 15-17 c.a) som har basket som hobby begynner med rus (røyk, alkohol, heroin osv.) og blir helt drita på banen og skolen. Etterhvert blir de kasta ut fra skolen og basket laget. De forsetter og forsettet med tunge rus, og de blir narkomane. De raner, de mister venner og alt that stuff!

Film som forandret livet mitt. Absolutt verdt å se og jeg skal lett anbefale filmen til læreren min. Uansett hva dere gjør, se på denne filmen. Absolutt verdt. Klart en 10/10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Clash Of The Titans;

 

Helt grei film som viser gudene. Men desverre var det veldig kjedelig. 4/10 anbefales ikke

 

 

edit; hvis det er noen som vet om liknende filmer som The Basketball Diaries så rop ut! keen på sånne filmer!

 

edit 2; hovedpersonen på filmen Inception spiller i The Basketball Diraries.. (leanordo di caprio elns) bare at han er på en alder av 16.. ;)

Endret av vodkish
  • Liker 1
Lenke til kommentar

The Basketball Diaries;

 

 

Dette er en film som burde bli vist på alle skoler! Handlingen er at gjeng på 4 stk (alder = 15-17 c.a) som har basket som hobby begynner med rus (røyk, alkohol, heroin osv.) og blir helt drita på banen og skolen. Etterhvert blir de kasta ut fra skolen og basket laget. De forsetter og forsettet med tunge rus, og de blir narkomane. De raner, de mister venner og alt that stuff!

Film som forandret livet mitt. Absolutt verdt å se og jeg skal lett anbefale filmen til læreren min. Uansett hva dere gjør, se på denne filmen. Absolutt verdt. Klart en 10/10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Clash Of The Titans;

 

Helt grei film som viser gudene. Men desverre var det veldig kjedelig. 4/10 anbefales ikke

 

 

edit; hvis det er noen som vet om liknende filmer som The Basketball Diaries så rop ut! keen på sånne filmer!

 

edit 2; hovedpersonen på filmen Inception spiller i The Basketball Diraries.. (leanordo di caprio elns) bare at han er på en alder av 16.. ;)

Ved bare å lese hva som skjer i The basketball Diaries, ser det ut som om den har svært mye felles med Requiem for a Dream.

Endret av Βlur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...