Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

-Thriller: A Cruel Piture

-Schramm (On order... Så du kan prøve deg, det pleier ikke å ta så veldig lang tid).

-Hei tai yang 731

 

-In The Realm Of The Senses (USA utgave er klippet og britiske har "optical reframing". Du kan prøve den norske dvden, men dvdcompare vet ikke om den også har optical reframing slik som den britiske dvden. Det beste er å få tak i den australske Madman utgaven (ikke AV Channel, den er klippet)).

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Er på jakt etter disse filmene til overkommelige priser, og de skal være uncut:

- Thriller - en grym film

 

Det er tidenes desiderte verste film. Jeg satt med konstante brekninger under hele seansen. Jeg nekter å tro at det finnes mennesker i verden som liker den, de må lyve det på seg. Den er så utrolig elendig på alle måter. Så er den bare dårlig-dårlig, ikke dårlig-bra heller. Så dårlig er den...

Lenke til kommentar
-In The Realm Of The Senses (USA utgave er klippet og britiske har "optical reframing". Du kan prøve den norske dvden, men dvdcompare vet ikke om den også har optical reframing slik som den britiske dvden. Det beste er å få tak i den australske Madman utgaven (ikke AV Channel, den er klippet)).

Hm....

 

http://atlanticdvd.com.au/view.cfm?id=1206

http://www.ezydvd.com.au/item.zml/3510

 

Her er den utgaven som i følge ezydvd er gitt ut av AV Channel. Og hvor det står

 

"Please note: All Adult product has been censored in order to meet the R18+ rating defined by the Office of Film and Literature Classification. It is illegal for us to sell product rated X."

 

Men på coveret står det at filmen er uncut... Kanskje dette er Madman utgaven :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kjedelige folk... :tease:

Ja, vi er virkelig kjedelig. "Ikke åpne for nye ting". Faktum er at jeg kunne filmet gresset vokse i 1.5 time og laget en oscar-vinner i forhold til Thriller.

Lenke til kommentar
I går så jeg begge filmene som gikk på TVNorge. Ene var bra, andre dårlig.

Er du fan av filmer som går på tvnorge, eller? :p

 

Forresten, nå fikk jeg svinaktig lyst til å se Indiana Jones! Husker jeg så en av filmene i 4 klasse, det var helt sjukt for meg den gangen, da de spiste suppe med øyer i, og spiste av apehjerner. Hvilken av filmene er det?

Lenke til kommentar
I går så jeg begge filmene som gikk på TVNorge. Ene var bra, andre dårlig.

Er du fan av filmer som går på tvnorge, eller? :p

 

Forresten, nå fikk jeg svinaktig lyst til å se Indiana Jones! Husker jeg så en av filmene i 4 klasse, det var helt sjukt for meg den gangen, da de spiste suppe med øyer i, og spiste av apehjerner. Hvilken av filmene er det?

Toern, The temple of doom.

 

1. Raiders of the lost ark.

2. The temple of doom.

3.The last crusade

 

-Den beste filmtriologien etter min mening, INGENTING slår Indiana Jones :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...