Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I går så jeg begge filmene som gikk på TVNorge. Ene var bra, andre dårlig.

Er du fan av filmer som går på tvnorge, eller? :p

 

Forresten, nå fikk jeg svinaktig lyst til å se Indiana Jones! Husker jeg så en av filmene i 4 klasse, det var helt sjukt for meg den gangen, da de spiste suppe med øyer i, og spiste av apehjerner. Hvilken av filmene er det?

Toern, The temple of doom.

 

1. Raiders of the lost ark.

2. The temple of doom.

3.The last crusade

 

-Den beste filmtriologien etter min mening, INGENTING slår Indiana Jones :w00t:

Ahh..takker. Gleder meg til et hjertelig gjensyn med Indiana Jones. :love:

 

Forresten, når kommer lost på igjen? Var det snakk om oktober?

Lenke til kommentar
Equilibrium kom rett på video. Mener jeg da. Filmweb er enig. Vet ikke hva jeg skal tro, den ble iallefall ikke satt opp i Trondheim.

 

"Equilibrium", som gikk rett på video i Norge.

OK, LarsP og Jonnar, takk for responsen. Tvetydighet er tross alt bedre enn ingenting :p

Kan ikke huske at filmen ble satt opp på kino, jeg pleier vanligvis å huske de filmene som Bale har vært med i. Equilibrium har jeg ikke fått sett ennå, men den ligger og venter hjemme i samlingen :)

 

edit: kjøpte meg nettopp TV-serien Taken på Platekompaniet til kr. 179.50, det er billig for en god TV-serie på 6 DVD`er!

Endret av Zardoz
Lenke til kommentar
OK, LarsP og Jonnar, takk for responsen. Tvetydighet er tross alt bedre enn ingenting :p

Kan ikke huske at filmen ble satt opp på kino, jeg pleier vanligvis å huske de filmene som Bale har vært med i.

Jeg har ikke peiling, men kan heller ikke huske å ha sett/hørt om den på kino. Jeg gikk bare ut ifra dette da jeg så "Premieredato: 20. mars 2003" :roll:

Lenke til kommentar

Heisann.

Er første gang jeg er innom her på film-avdelingen, så beklager om denne er feilposta..

 

Jeg bare lurer på om det er noen bra sånne "Ghetto" filmer dere har å anbefale..

Altså filmer som er fra "hood"'en til noen negere og sånt og det daglige livet dems liksom..

Mange negere i lowridere og mye action.

Det er min stil :p

 

Er så vanskelig å forklare.

Men vist dere vet om noen sånne tøffe gangster aktige filmer, så hadde det vært kjekt å fått noen navn. :love:

Lenke til kommentar
Semper Fidelis betyr alltid trofast, US Marine Corps forkorter det som oftest til Semper Fi.

Er det ikke Core da? United States Marine Lik...

corps Audio pronunciation of "corps" ( P ) Pronunciation Key (kôr, kr)

n. pl. corps (kôrz, krz)

 

1.

1. A separate branch or department of the armed forces having a specialized function.

 

 

 

corpse Audio pronunciation of "corpse" ( P ) Pronunciation Key (kôrps)

n.

 

A dead body, especially the dead body of a human.

 

Det uttales core, men skrives corps.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...