Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Blue Crush" var det første som datt ned i hodet på meg. Surfe-film med Kate Bosworth og Michelle Rodriguez med skuespill og humor god nok til at man godtar de fleste klisjeene (Noe også "Girl next door" har). Litt mer info om nøyaktig hva du ser etter i filmen hadde vært greit.

Lenke til kommentar
Bring it On? ;)

Blæææææææh! Unnskyld meg, men det er den verste filmen som noensinne er laget. Hva tenker du på når du anbefaler den til folk? Vil du virkelig bidra til å forringe den almenne filmsmak på den måten? Fysjom :ermm:

:love: Eliza Dushku er med, jo :love:

Det forandrer ikke det faktum at filmen er et makkverk hinsides det man kan forvente seg, selv fra amerikanske teenmovies.

 

Edit: Leif.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Bring it On? ;)

Blæææææææh! Unnskyld meg, men det er den verste filmen som noensinne er laget. Hva tenker du på når du anbefaler den til folk? Vil du virkelig bidra til å forringe den almenne filmsmak på den måten? Fysjom :ermm:

Jeg vil gjerne ha sånne filmer jeg.. Liker å se de om natten.. trenger ikke å følge så godt med for å forstå.

 

Bring it on har jeg allerede sett :p

Lenke til kommentar

Er selv en forkjemper i kampen for flere teenmovies, "Bring it on" var jo helt gjenomsnittlig i så måte. Mange som er værre, synes jeg, deriblant "Mean Girls" og "Girl next door". Dessverre lages det ikke for mange teen-movies med kvinnelige hvedrolleinnehavere, så i så måte må "Bring it on" få være med på lista når det er det det spørres etter. (Vennligst ikke nevn "Legally blonde", da spyr jeg!)

Lenke til kommentar
Bring it On? ;)

Blæææææææh! Unnskyld meg, men det er den verste filmen som noensinne er laget. Hva tenker du på når du anbefaler den til folk? Vil du virkelig bidra til å forringe den almenne filmsmak på den måten? Fysjom :ermm:

Jeg syns den er morsom! :)

Greit. Jeg sier som DesertGlow: You're entitled to your own, wrong opinion. Skjønner ikke hvordan det er mulig, men men. Samme faen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...