Gå til innhold

Hvorfor funker ikke PC'n


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
offtopic: ang siggen din.. i følge retningslinjene skal ikke sigg være lengre enn 4 linjer..

Forbudet mot spesifikasjoner i signatur er opphevet. Det betyr at reglene for bruk av signatur i korte trekk er følgende:

- Kun bruk av ren tekst + BBcode
- Teksten skal ikke overstige 4 linjer
- Størrelsen på teksten skal være satt til minste [size=1]
- Bilder er forbudt i signaturen
- Innholdet skal ikke være av støtende slaget, av type personuthenging, rasisme etc. 

 

her er linken til den tråden

hvem mener du?

Lenke til kommentar
offtopic: ang siggen din..  i følge retningslinjene skal ikke sigg være lengre enn 4 linjer..

Forbudet mot spesifikasjoner i signatur er opphevet. Det betyr at reglene for bruk av signatur i korte trekk er følgende:

- Kun bruk av ren tekst + BBcode
- Teksten skal ikke overstige 4 linjer
- Størrelsen på teksten skal være satt til minste [size=1]
- Bilder er forbudt i signaturen
- Innholdet skal ikke være av støtende slaget, av type personuthenging, rasisme etc. 

 

her er linken til den tråden

hvem mener du?

jeg mente elwiz

Lenke til kommentar
Men fra drittslenging til alvor.

Hvordan hovedkort har du?

Det er dumt å kjøpe ny cpu hvis den ikke støtter hk ditt ;)

HK? er det det store kortet?

 

Om det er det: kortet er rødt, og en plass står det abit nf7 på og en anen plass står det nf7-s.. sikkert ikke noe bra kort

Lenke til kommentar
Men fra drittslenging til alvor.

Hvordan hovedkort har du?

Det er dumt å kjøpe ny cpu hvis den ikke støtter hk ditt ;)

HK? er det det store kortet?

 

Om det er det: kortet er rødt, og en plass står det abit nf7 på og en anen plass står det nf7-s.. sikkert ikke noe bra kort

HK=Hovedkort, CPU=prosessor, GPU=Skjermkort, PSU=Strømforsyning, ram=minnebrikke

 

bare så du vet det :)

 

Edit: leif

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar
Men fra drittslenging til alvor.

Hvordan hovedkort har du?

Det er dumt å kjøpe ny cpu hvis den ikke støtter hk ditt ;)

HK? er det det store kortet?

 

Om det er det: kortet er rødt, og en plass står det abit nf7 på og en anen plass står det nf7-s.. sikkert ikke noe bra kort

Det kortet fungerer udmerket :thumbup:

(Så lenge du ikke har planslipt det også da :roll:)

Men hvis du faktisk har plasnslipt cpu og trenger ny, kjøp en av følgende:

XP2500

XP2800

XP3000

XP3200

 

Selv vil jeg anbefale XP2500/XP2800

Ps. Det følger med vifte/kjøler!

Lenke til kommentar
lool!! har ikke sett mestern2k no lenger på forumet :O

vi må ha skremt han bort

kanskje det.......

stakkar han burda kanskje lage seg en ny brukerprofil så han slipper å ha dette hengenes over seg i all tid fremmover :D

 

forresten cloud, likte signaturen din:

Planslipe CPU? Dette er hvordan man IKKE skal gjøre det:P
Endret av TrulZern
Lenke til kommentar

Bra at'n tør prøve da i alle fall :yes:

Men burde vel kanskje sjekke litt på forhånd... :p

 

Jeg er ikke helt lur jeg heller da. Satte inn ny HD og skjermkort, og skrudde på pc'en. Etter at den var kommet inn i windows så begynte pc'en å ule noe sinnsykt; Jeg visste jo ikke hva det var, og lot den ule fra seg... Den grønne lampa på pc'en (den som alltid lyser når pc'en er på) begynte å blinke mens pc'en ula... Hva i He***** tenkte jeg. Sjekka tempen på CPU'n, og den var 98C.... Skrudde opp pc'en og så at jeg hadde klart å stappe en IDE kabel inn I CPU vifta..... Klarte ikke å dra rundt.... Men prossesoren overlevde! Hadde stått på i 10min og holdt mellom 80-100C, er jo litt godt gjort å overleve det? (Var en 1,1Ghz celeron, så det hadde ike vært så farlig da men... :p )

 

EDIT: Prossesoren min holder vanlig rundt 55-65C, det er vel ikke farlig (for et år siden holdt den 45-55)

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

HAHAHAHAHHAHAHAHA!!!! LOL!!! Sorry at jeg ler assa men..tydlig at u r "litt" grønn innen data.. Men velkommen til forumet, og som sagt tidligere, hør deg litt omkring før du begynner med noe på pcen.. :thumbup: Bare et lite tips. :p

 

EDIT: Innlegg nr. 64 :p

Endret av steinslett
Lenke til kommentar

Jeg syns nå at den amd'en fikk den behandlingen som den fortjener.... altså den yter jo ikke noe bedre uanz :p Dette kan umulig være sant, eller?????

Om du ikke kan noe med pc, hva gjorde du så inni kabbise???? Selv søs klarer og håndtere en pc bedre enn deg :p Hun er 9 år!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...