Gå til innhold

Hvorfor funker ikke PC'n


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg må bare si d at de eneste som e dum i denne stringen e de som tror at mestern2k snakker sant...!!!! Ingen er så dum, selv ikke en ti åring.

Han nevner ofte navn på pc-deler som ikke en eneste ti åring på denne kloden vet om, bortsett fra de med en iq 170 eller no sånt!!! Greit nok eg hadde mine prosjekter med elekstiske rullestoler bygd om til olabil, men søren heller en ting e noe alle vet -> vann og elektriske ting, passer ikke sammen. Så d å stappe vannkjøling som lekker inn i pc'en e bare å dumt at d går ikke ann....

 

"Måtte slipe til prossesoren for den va for stor.... HELLOEN I LUKEN!!!

 

D eneste logiske her er at mestern2k er en som har peiling og ennå ikke er komt over fjortisalderen!!!

 

 

(Sorry hvis du snakker sant, selvom eg tviler på d)

Lenke til kommentar

På høy tid at denne stenges. Makan til personhets og uthenging av ny bruker. Selv om dere synes han er lite intelligent... skam dere!!! Han er bare 10 år.

 

Godt mulig det er en spøk også, men hva tror dere det gjør med han om han er dønn seriøs og dere hakker på han, ler av han, mobber han og slenger kommentarer til han om at han er dum og så videre? Jeg sier bare : Hvor dum går det ann å bli... og da mener jeg ikke trådstarter.

 

Forumet er for å hjelpe hverandre... ikke tråkke hverandre ned i søla slik enkelte av dere presterer å gjøre. Det er mange av dere som slipper unna med en advarsel nå, men kun delvis fordi dette kan være en spøk, og delvis fordi jeg ikke orker å gi advarsel til hver og enkelt av dere. En kollektiv advarsel får være nok.

 

Skjerp dere.... dere er da gamle nok til å tenke selv?

 

Stenges!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...