Gå til innhold

Hvorfor funker ikke PC'n


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
STICKY!!!!! :laugh:

 

Unskyld at jeg ler på ditt vegne, men det var litt humoristisk da...

jaja, det er jo første gangen jeg rører en PC nesten.. en kompis av meg som viste meg den..

 

Jeg har jo ikke tapt noe penger på det enda da..

 

btw. noen som vet om lian li er bra?

Bra, men dyrt

Lenke til kommentar
For det første, du høres for dum ut :p

så tror du er en som bare kødder, eller er bare sinnsyk dum

Å vist du har hatt en amd så kan du vel ikke kjøpe men intel på samma hk

vet ikke jeg.. kan ikke PC.. en kødd? nei det er det ikke, men tror ikke den PC'n jeg fikk var noe bra

Lenke til kommentar

drit i å mobb meg da.. er tross alt ikke min feil at jeg som ødela prosessoren da.. han som sa det til meg som har skyla da

 

men går det ikke an å reparee den igjen?

 

f.eks lime på bitene under... måtte slipe til prosessoren for at den skulle passe i hovedkortet.. den var så liten det prosessorhullet i hovedkortet

Lenke til kommentar
For det første, du høres for dum ut  :p

så tror du er en som bare kødder, eller er bare sinnsyk dum

Å vist du har hatt en amd så kan du vel ikke kjøpe men intel på samma hk

vet ikke jeg.. kan ikke PC.. en kødd? nei det er det ikke, men tror ikke den PC'n jeg fikk var noe bra

noe man FÅR er skjelden veldig bra... :wee:

Lenke til kommentar
drit i å mobb meg da.. er tross alt ikke min feil at jeg som ødela prosessoren da.. han som sa det til meg som har skyla da

 

men går det ikke an å reparee den igjen?

 

f.eks lime på bitene under... måtte slipe til prosessoren for at den skulle passe i hovedkortet.. den var så liten det prosessorhullet i hovedkortet

Nei

Lenke til kommentar
drit i å mobb meg da.. er tross alt ikke min feil at jeg som ødela prosessoren da.. han som sa det til meg som har skyla da

 

men går det ikke an å reparee den igjen?

 

f.eks lime på bitene under... måtte slipe til prosessoren for at den skulle passe i hovedkortet.. den var så liten det prosessorhullet i hovedkortet

enda værre , er ikke 1 april idag

Lenke til kommentar
drit i å mobb meg da.. er tross alt ikke min feil at jeg som ødela prosessoren da.. han som sa det til meg som har skyla da

 

men går det ikke an å reparee den igjen?

 

f.eks lime på bitene under... måtte slipe til prosessoren for at den skulle passe i hovedkortet.. den var så liten det prosessorhullet i hovedkortet

ok. hint nr1. IKKE KØDD MED CPUEN FFS!

hint 2. er du usikker, spørr her på forumet først.. 98% av de som er her har garantert mer peil enn vennen din...

Lenke til kommentar
drit i å mobb meg da.. er tross alt ikke min feil at jeg som ødela prosessoren da.. han som sa det til meg som har skyla da

 

men går det ikke an å reparee den igjen?

 

f.eks lime på bitene under... måtte slipe til prosessoren for at den skulle passe i hovedkortet.. den var så liten det prosessorhullet i hovedkortet

du er ufrivillig morsom :laugh:

 

svar: Nei...

Lenke til kommentar

f.eks lime på bitene under... måtte slipe til prosessoren for at den skulle passe i hovedkortet.. den var så liten det prosessorhullet i hovedkortet

øøø??? har du slipa til EN AMD prosessor for å prøve å settte den i et Intel hovedkort?: S :scared:

Lenke til kommentar

f.eks lime på bitene under... måtte slipe til prosessoren for at den skulle passe i hovedkortet.. den var så liten  det prosessorhullet i hovedkortet

øøø??? har du slipa til EN AMD prosessor for å prøve å settte den i et Intel hovedkort?: S :scared:

Den var liten den greia ja

Lenke til kommentar

f.eks lime på bitene under... måtte slipe til prosessoren for at den skulle passe i hovedkortet.. den var så liten  det prosessorhullet i hovedkortet

øøø??? har du slipa til EN AMD prosessor for å prøve å settte den i et Intel hovedkort?: S :scared:

Det er faktisk godt mulig at han kan ha funnet på noe slik

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...