Gå til innhold

Hvorfor funker ikke PC'n


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er helt ny innen data og har laget meg vannkjøling..

 

Jeg hadde på masse kjølepasta og slikt.. Jeg har hørt at man kan slipe av overflaten på prossesoren for å få bedre kjøling, så jeg tok frem sånn mouse greier og slipet den ned med ca en 0,5-1mm etter så skulle jeg starte PC'n etter på men den ville ikke starte fikk bare noe piping..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha :!: , du gjore ikke det? kjærnen skal du ikke røre... omg.. hvilken prosessor var det btw?

 

å HVOR har du hørt at man skal slipe ned kjærnen på den for å få bedre kjøling?

 

hvorfor pcen ikke fungerer, det TRUR jeg du kan tenke deg godt selv...

fordi du har slipa ned prosessoren din... :p

 

Velkommen til forumet btw

Endret av Zer0z
Lenke til kommentar
haha :!: , du gjore ikke det? kjærnen skal du ikke røre... omg.. hvilken prosessor var det btw?

 

å HVOR har du hørt at man skal slipe ned kjærnen på den for å få bedre kjøling?

 

hvorfor pcen ikke fungerer, det TRUR jeg du kan tenke deg godt selv...

fordi du har slipa ned prosessoren din...

 

:!: :!:

Det var en sånn socke A prossesor.. AMD tror jeg.. fikk den av en kompis.

Lenke til kommentar
Hei, jeg er helt ny innen data og har laget meg vannkjøling..

 

Jeg hadde på masse kjølepasta og slikt.. Jeg har hørt at man kan slipe av overflaten på prossesoren for å få bedre kjøling, så jeg tok frem sånn mouse greier og slipet den ned med ca en 0,5-1mm etter så skulle jeg starte PC'n etter på men den ville ikke starte fikk bare noe piping..

LOL, bare logg deg på komplett.no og kjøp ny du! :thumbup:

Lenke til kommentar
amd prosseosrene (de vanlige) har jo coren åpen, så du har nettopp slipt bort "hjernen" i maskinene din :p :p

 

kanskje undersøke litt mer neste gang ?

ok.. tror kanskje det.. har litt lyst på og starte med casemodding da.. såg slike lian li PC kasser på en side... husker ikke hvilken. jeg kan skjøre ut med stikksag og så sette inn glass.. (hvor kan jeg kjøpe det??)

Lenke til kommentar
amd prosseosrene (de vanlige) har jo coren åpen, så du har nettopp slipt bort "hjernen" i maskinene din :p :p

 

kanskje undersøke litt mer neste gang ?

ok.. tror kanskje det.. har litt lyst på og starte med casemodding da.. såg slike lian li PC kasser på en side... husker ikke hvilken. jeg kan skjøre ut med stikksag og så sette inn glass.. (hvor kan jeg kjøpe det??)

spørr etter plexi glass hos en glassmester, 2-4mm tykt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...