Gå til innhold

Hvorfor funker ikke PC'n


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler med deg gutt, ikke bare er du ny på forumet, men du får ikke akkurat en hyggelig start.

 

Men èn ting skal du ha; du sier du vil begynne med casemodding. Det tror jeg faktisk kan være noe for deg. Jeg mener, du er i alle fall ikke redd for å bruke verktøy i nærheten av kabinettet og PC-komponentene.

 

EDIT: Forresten, velkommen til forumet.

Endret av Zaeira
Lenke til kommentar

Er det riktig at denne kroppen (Mester'n2k) er 10 år, så har sikkert

de fleste av oss prestert lignende blemmer i den alderen.

 

Har også lyst til å mobbe litt... Men hva siver ikke frem fra den

bakerste og mest glemmsomme delen av hjernen min...

 

Massakrerte selv en mono ITT kasettspiller for å lage radio av delene. :roll:

Send tekstmelding til 1972 og stem på om jeg fikk det til... :p

Riktig gjettet, det er ca. 30 år siden, og det gikk galt. :devil:

 

Men uansett er dette et klassisk eksempel på dårlig "research" fra

trådstarterens side.

 

God bedring !!! :thumbup:

Endret av OogaBooga
Lenke til kommentar

ikke en gang jeg klarer sånt. jeg som hele tiden må spørre om slikt som: hva faen er AGP/PCI lås osv. ok dah kanskje ikke like fært...

 

Lykke til videre på forumet Mestern

 

BTW: IKKE lurt å begynne med casemodding på Lian Li prøv noe billigere først

 

Edit: glemte en t på slutten liten tyrkleif

 

 

EDIT av moderator - Fjernet unødvendig bruk av smileys

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

takk til de som har ønsket meg velkommen.. Jeg tror du har rett når det gjelder den casemoddingen av lian lien. har fått en PC kasse som jeg bruker nå.. det er helt ødelagt, men jeg fikkse litt på det :)

 

pappa har en gammel PC som jeg fikk.. jeg skal ha den inne i PC kassen.

Endret av Mester'n2k
Lenke til kommentar

Jeg rekner med at dette er kødd, fordi det er en del ting som tyder på det:

 

1: Han har så og si _ingen_ skrivefeil i innleggene sine, og det er ikke likt en tiåring.

 

2: nicket hans. høres det ut som en tiåring sitt nick?

 

3: det han sa om å lime, jeg hadde en anelse om at det var kødd, men da fikk jeg bekreftet det.

 

Uansett er han velkommen til forumet.

Lenke til kommentar

velkommen til forumet mester'n2k, og gratulerer med en fantastisk hurtig voksende tråd

 

tips til seinare handtering av hw, dersom du må presse unaturlig hardt og/eller bruke verktøy for å få ting på plass skal det mest sannsynlig ikkje passe saman, skulle dette vere tilfelle, sjekk ein ekstra gong om desse delane skal passe saman

konroller alltid eit par tre gongar om delar som du KJØPER er korrekt, data kan fort bli dyrt om du ikkje gjer skikkeleg research, eg og ein kompis skulle gjere same oppgraderinga, eg brukte ein time meir på å undersøke, hans holdt i 12 sekund før den måtte ha 4 mnd på service, min har nå gått i 4 år, like fint(må huske på å skifte til hausten)

 

hadde sjølv over 10 år erfaring med bruk av data, og nesten like lang tid med studering av korleis ei maskin er bygd opp, kva som passar i hop osv før eg foretok ei endring av hw (teller ikkje å sjå på at pappa putta i eit nettverkskort medan eg såg på)

 

dette vart ein lang post, men håpar eg fekk fram poenget med kor viktig research er første gongen, velkommen til forumet og gratulerer med ein imponerande tråd

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...