Gå til innhold

Nytt design på hw.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså har dere en reklameintekt på 200x400= 10 dager reklameintekter= 80 000.

 

Det er ca 360 dager i et år.

 

36x 80 000= 2,88Mill?

 

Hvor mye får dere egentlig i reklame intekter?

Utrolig morsomt å late som om en ikke forstår når noen setter noe på spissen, men tolker det bokstavelig og regner med masse fiktive tall en vet er fake ikke sant? Vi ler alle sammen her.

 

Dessuten har jeg ingenting med HW.no å gjøre på noen som helst andre måter enn at jeg leser nyhetene og testene dems, samt selvsagt ble valgt ut til å holde litt orden i forumet. Tallene jeg kom med var tatt helt ut fra hodet ;)

En person legger frem et fornuftig forslag, og du svarer kontant på det spørsmålet, for så å si at du ikke har peiling på hva som er svaret? Er det det du mener??

 

Og fatter ikke hva som er så jævlig morsomt heller. Og hvem er "vi"? Du sier jo selv at du ikke har noe serlig med HW.no å gjøre.

Lenke til kommentar
Teksten under "siste fra forum", og disse overskriftene varierer mellom å komme bakom overskriften, og å komme 10px under. Av og til er de akkurat passelig, av og til er de hakkendes gale.

Hmm, her ser de riktige ut hele tiden.

Teksten under "nyeste webshopper" er for eksempel over 30px for langt nede.

Ser at det er noen problemer i webshopguiden, jeg skal fikse det etterhvert.

Lenke til kommentar
Firefox finnes bare i versjon 0.8 ;)

Overhodet ikke... det kjøres ganske mange versjoner rundt omkring, både release-versjoner og nightlies. Og når v0.9 etter alt å dømme kommer ut til uken (en release-kandidat kom forrige uke), samt at det er småforskjeller i hvordan de ulike versjonene oppfører seg, så er det å oppgi versjon en god vane å legge seg til. Det gjør ihvertfall kritikken litt lettere å følge...

 

Og til hw.no:

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN"
  "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

Denne gjør at (nyere) gecko-baserte browsere går inn i full standard mode når de viser siden. Dersom doctype endres til transitional, vil gecko-browserne gå inn i en almost-standard mode (tilsvarer IE's standard-mode). Tror ikke det vil ha noe å si for flimringen i firefox, men kanskje verdt et forsøk?

Lenke til kommentar
Firefox finnes bare i versjon 0.8 ;)

Overhodet ikke... det kjøres ganske mange versjoner rundt omkring, både release-versjoner og nightlies. Og når v0.9 etter alt å dømme kommer ut til uken (en release-kandidat kom forrige uke), samt at det er småforskjeller i hvordan de ulike versjonene oppfører seg, så er det å oppgi versjon en god vane å legge seg til. Det gjør ihvertfall kritikken litt lettere å følge...

Vel... Det er ikke spesielt mange som bruker nightlies, alfa-versjoner og RC'er. Hadde jeg brukt en av de "spesielle" versjonene av FF, hadde jeg selvsagt sagt ifra om det.

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg

Og jeg som hadde håpa på dynamisk sidestørrelse... men nei da... :cry:

Den høyre kolonna er minst 20px for brei...

Endret av Slettet-rXRozPkg
Lenke til kommentar

Har noen ting jeg ikke liker med det nye designet:

 

- Den hw-logoen dere bruker nå er mye styggere enn den som ble brukt før! Den har litt forskjellige mellomrom mellom feltene og er rar.

 

- Jeg liker navigasjonen dårlig. Det tok faktisk litt tid før jeg la merke til den i det hele tatt! Måtte lete..

 

- Vet ikke om jeg er helt fan av de svarte 1px strekene. Finnes kanskje mer elegante måter å skille delene av siden fra hverandre.

 

- Deler av linja rundt reklamen ser ut til å være 2px bred mens resten er 1px.

 

- Den får hele 363 feil i W3s HTML-validator.

 

- Den lille tingen der det står "i fokus" bryter kanskje litt med resten av designet.

 

 

 

Synes ellers at det gamle designet var bedre. Sorry.

Lenke til kommentar

Altså, ja det var greit og ryddig.. men hovedseksjonen = 40% av bredden av siden kanskje... bør ikke hoveddelen være HOVEDDELEN? I.e. mer enn 60%?

 

og reklamen - greit dere lever på reklame, men fy faen så EKSTREMT mye reklame det er nå! *skru på admuncher igjen*

Endret av SineTwo
Lenke til kommentar

Funker ikke ordentlig i Firefox 0.9 RC1...

 

Bare en Heads-up liksom. Syntes ellers det ble ganske bra.

 

Fint med midtstilte menyer øverst.

 

Edit: ser forresten at dere har rettet på logoen, den lille feilen der var irriterende, fint den er bort :yes:

Endret av bugbear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...