Gå til innhold

Nytt design på hw.no!


Anbefalte innlegg

Kan ikke si at jeg var spesielt storfornøyd over dette designet. Hw.no logoen er for stor, og drar øyna mine bort i fra innholdet. Det samme med komplett.no reklamen, som forresten heller skulle skifte bildet ved å blende inn nytt bilde.

 

Den nye forum artikler produkter greia har gjort at høyre kolonne blir ekstremt bred, og ser ganske rar ut i forhold til venstre kolonne som virker som en lettvekter i forhold.

 

Alt har blitt most sammen, og veldig kompakt. Begynner å ligne litt på Arngren med alt som flyter omkring, og det er ikke noe positivt.

 

Foreslår at dere sette ned oppløsningen til 1024Xxxx og ser hvordan en stor gruppe av brukerene opplever dette (ikke inkludert meg, men selv i 1280X1024 er det ille. Kompis av meg som kjører 800X600 fikk sjokk)

Syns heller dere kunne ha kopiert Gamer.no sitt design, og puttet inn det dere trengte der. Det er enkelt, genialt og med rom til reklamer, selv en stor en i midten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må dessverre si at jeg nesten stiller meg uforstående til de her som liker dette designet og sier det var stilfullt.

 

Jeg ble seriøst skuffet over det. Det forige designet var mye proffere og bedre utarbeidet enn dette. Dette ser ut som det bare er klumpet sammen på noen minutter av en uten stor peiling på webdesign, uten at jeg dermed sier at jeg kunne gjort det bedre. ;)

 

Dette var et steg fram og to steg tilbake for hw.

Endret av Mikka
Lenke til kommentar
Må dessverre si at jeg nesten stiller meg uforstående til de her som liker dette designet og sier det var stilfullt.

 

Jeg ble seriøst skuffet over det. Det forige designet var mye proffere og bedre utarbeidet enn dette. Dette ser ut som det bare er klumpet sammen på noen minutter av en uten stor peiling på webdesign, uten at jeg dermed sier at jeg kunne gjort det bedre. ;)

 

Dette var et steg fram og to steg tilbake for hw.

Jepp.

Lenke til kommentar

Likte det i bunn og grunn bittelitt bedre enn det gamle, spesielt den venstre kolonnen med de utrolig tøffe bakgunnsbildet (über-phett), men jeg synes den høyre kolonnen burde vært smalere da reklamen forsåvidt ikke tar så stor plass.

 

Mer plass til artikler!! :w00t:

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar

En ting som kanskje ikke kommer som en bombe for noen er det at dem som faktisk kan dette, altså de som henger på Webdesign-forumet, er dem som er mest kritisk til det nye designet, mens alle de som har satt "noe" eller "vet ikke" som webside i profilen kommer med innspill som "Supert, detta var tøft, vettu" og sånt.

 

Hvorfor ikke si at dette bare er et midlertidig design, som bare ble satt opp for at annonsørene skulle få viljen sin, for så å ta seg skikkelig tid til å sette opp et nytt et? Gjerne la noen profesjonelle få designe siden, og la betaen sirkulere litt på WDS for godkjenning og bugfiksing før den lanseres. Det synes jeg hadde vært en meget god ide. :thumbup:

Lenke til kommentar

Og at de som bruker Firefox har størst problemer. Noe som tydeligvis er at Firefox ikke støtter standarderene godt nok. Spesielt når Opera ikke har problemer.

 

Når det gjelder design, så er det de vanlige brukerne som bestemmer om den er god nok. Ikke dere som sitter i webdesign forumet. Har sett alt for mange dårlige websider ifra folk som skryter av at de er webdesignere opp igjennom årene.

Endret av kjhanken
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke si at dette bare er et midlertidig design, som bare ble satt opp for at annonsørene skulle få viljen sin, for så å ta seg skikkelig tid til å sette opp et nytt et? Gjerne la noen profesjonelle få designe siden, og la betaen sirkulere litt på WDS for godkjenning og bugfiksing før den lanseres. Det synes jeg hadde vært en meget god ide. :thumbup:

Jeg er enig. Dette var langt fra hva jeg hadde forventet fra en så stor og proffesjonell side.

 

Hvorfor ikke leie inn noen ordentlige designere? Designerus? PC? Lage en designkonkurranse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...