Gå til innhold

Nytt design på hw.no!


Anbefalte innlegg

Vi følger med på alt dere skriver her, skjønner ikke hvorfor du tar den tonen? Husk å holde en høflig tone, da blir alt så mye hyggeligere! :) (Og så står det at man skal det i retningslinjene)

Høflig tone:

 

Jeg trodde ikke www.hw.no var den siden på internett hvor man fant animerte flash-reklamer.

Takk for en høflig tone! :)

 

Vi har allerede kjørt flash-annonser på hw.no en stund. Nå er den riktig nok litt større, men vi må jo følge med litt i tiden vi også. Når "alle andre" støtter flash-annonser må vi gjøre det også, selv om vi har drøyd lenge. Problemet med å ikke støtte vanlige formater er ikke bare at vi går glipp av litt penger i enkelte tilfeller, men at mange mediebyråer kun kjører visse standard-formater, og da utelukker vi oss for veldig store deler av markedet. Annonser med lyd og pop-ups kan jeg garantere dere at dere ikke vil se på hardware.no så lenge jeg er teknisk sjef! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok. Ærlig talt. Dette funker IKKE. Riktig nok blir ting bedre når man skrur av Flash og JavaScript (hvem trenger det..) men altså, det var da hon pitle så mye reklame! Det må være mulig å få til dette bedre folkens! Siden er dessuten alt for bred, med to sidebars i Opera så ser jeg ikke hele siden. Øyet klarer dessuten ikke å "hvile" noe sted, alt er.. kaos.

enig.

 

ikke det at jeg tar av flash og javascript. :D

Lenke til kommentar

Til de som klager over mye reklame:

Det er faktisk ikke så mye verre enn det var. Det nye er en stor banner på toppen, men til gjengjeld har vi fjernet to mindre bannere fra toppen, samt at vi har krympet det nederste av de to netboardene mellom ingressene til en liten banner.

Lenke til kommentar
Til de som klager over mye reklame:

Det er faktisk ikke så mye verre enn det var. Det nye er en stor banner på toppen, men til gjengjeld har vi fjernet to mindre bannere fra toppen, samt at vi har krympet det nederste av de to netboardene mellom ingressene til en liten banner.

Are you kidding me?

 

Den megasaken til komplett er jo halve siden nå! :no:

Lenke til kommentar

For noe dritt :thumbdown:

 

Det første jeg tenkte var at jeg fikk ganske vondt i den venste lungen min, og at jeg fikk brekningsreflex. Det verste er at dere sikkert har betalt peng for det, eller har brukt mer enn 10minutter på det.

 

Hadde heller tilbrakt en weekend i en random Irakisk fengsel enn å stirre på dette en helg.

 

Edit: Dette er min mening om det såkalte designet.

Endret av Macfan
Lenke til kommentar

*kremt*

 

Jeg liker ikke det nye designet, noe jeg og de fleste fra WDS har sagt fra første stund.

  • høyre kolonne er alt for bred. Blikket mitt trekkes bort til høyre, istedenfor til midterste kolonne. Midterste kolonne burde optimalt sett utgjort ca. 60-70% av sidebredden, men nå er den på 40-50%.
  • Den som har kodet siden bør skjerpe seg veldig. Siden har 375 valideringsfeil, noe som er totalt uakseptabelt.
  • Ja, jeg vet at hw.no har hatt animerte flash-reklamer en liten stund nå, men det var ikke helt i toppen av siden, og ikke på den størrelsen. Jeg blir svimmel når jeg ser på forsiden.
  • Hvorfor må alt være så sinnsykt stort? HW-logoen er blitt over dobbelt så stor, og ikke kom å si at det er pga. økt skjermoppløsning hos folket. Jeg kjører på 1024*768, og det gjør flesteparten av internettbrukerne og.
  • Siden er proppfull av padding-feil. Teksten blir trykt opp i toppen av under menyoverskriftene i Firefox.
  • Når siden lastet, kom den ene reklamen flygende opp i venstre hjørne, ristet i fem sekunder, og la seg på plass. Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd dette var et reklamegimmick for å trekke oppmerksomheten til den aktuelle reklamen.

For å summere opp; Dette var et STORT tilbakesteg fra det forrige designet, noe jeg faktisk ikke trodde var mulig. Skamme seg, Hardware Norge... :cry:

 

EDIT: "siste tester" har en padding på over 30px for mye.

 

Et hint til neste gang: Design tar tid. Husk å ta tid til design.

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar

sikkert noen som har nevnt det, men den funker ikke helt optimalt i firefox.

Screendump her.

  • Firkanten oppe til venstre markerer området hvor reklamen flimrer noe sinnsykt :wow:
  • ringen rundt akam.no markerer at teksten går litt over i "HW nettverket." (filleting, men tar med alt, jeg)
  • Øverst til høyre: reklame overlapper tekst fra forumet
  • De to andre til høyre: åpenbart, eller hur? :)
  • Lenger ned, under "Siste Erfaringer" skjer det samme som med "akam.no" linken

Endret av BlinkyBill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...