Gå til innhold

Nytt design på hw.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er dere godt igang med å ødelegge det dere har bygd opp.

 

 

Et par gode tips: Hvorfor ikke bytte font til Times New Roman i størrelse 14pt, og putte inn 700 flere valideringsfeil. Da er dere nesten på linje med deres "konkurrenter". Litt musikk, video og risting av nettleservinduet hadde også vært "dritkult".

 

 

 

 

:roll:

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar

Nei HW-drift, de fleste likte _IKKE_ det nye designet. Som Lautsprecher skrev: Er dere i så stor pengenød at dere må tillate flashrekleme? Dessuten må jo 70/80% av siden fylt med reklame! Herregud! Kan vi ikke heller ta en innsamling av penger da, frivillig for de som vil hjelpe stakkars pengelense hw.no. (faktisk ment seriøst, betaler gjerne et par hundre kroner for en siden med _små_ og få reklamer, no flash osv.

Lenke til kommentar
Nå er dere godt igang med å ødelegge det dere har bygd opp.

 

 

Et par gode tips: Hvorfor ikke bytte font til Times New Roman i størrelse 14pt, og putte inn 700 flere valideringsfeil. Da er dere nesten på linje med deres "konkurrenter". Litt musikk, video og risting av nettleservinduet hadde også vært "dritkult".

 

 

 

 

:roll:

Søren det skulle du ikke ha sakt nå har du røpet derres plan for det neste halveåret. :laugh:

Lenke til kommentar
Nå er dere godt igang med å ødelegge det dere har bygd opp.

 

 

Et par gode tips: Hvorfor ikke bytte font til Times New Roman i størrelse 14pt, og putte inn 700 flere valideringsfeil. Da er dere nesten på linje med deres "konkurrenter". Litt musikk, video og risting av nettleservinduet hadde også vært "dritkult".

 

 

 

 

:roll:

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

Et par hundre kroner i engangsavgift fra deg og 400 andre dekker kanskje 10 dager med inntekter fra reklamen da.

 

Ser at de har forandret venstrekolonnen på forumet også nå allikevel så der tok jeg feil. Virker nesten som om de skal nå også kjøre i gang med flere forandringer mens folk er opptatt med å kritisere en av de

Lenke til kommentar

Det er ikke snakk om at vi nødvendigvis er i pengenød nå. Dere har kanskje lagt merke til at hw.no alltid er blant de siste til å innføre nye annonseformater? Det er fordi vi har et mindre kommersielt fokus enn f.eks. Dagbladet, IT-avisen osv. Likevel er vi nødt til å komme sakte etter, ellers er det ingen som gidder å annonsere hos oss. Vi har fortsatt ikke popups eller lydannonser, og kommer som sagt ikke til å få det heller. Jeg mener absolutt av vi har mindre og snillere reklame enn de fleste andre større nettsteder.

Lenke til kommentar
Fint design, men hvorfor i all verden skal dere ha flashreklame?

Kan man hindre flash i å starte i play-modus?

Bare hw.no ikke starte de flash reklamene i www.vg.no som får hjerte til bestemoren min til å stoppe hvergang pilen kommer bort i den! :scared:

 

Ikke prøv å tynne ut båndbredden min! :cry:

Lenke til kommentar
Det er ikke snakk om at vi nødvendigvis er i pengenød nå. Dere har kanskje lagt merke til at hw.no alltid er blant de siste til å innføre nye annonseformater? Det er fordi vi har et mindre kommersielt fokus enn f.eks. Dagbladet, IT-avisen osv. Likevel er vi nødt til å komme sakte etter, ellers er det ingen som gidder å annonsere hos oss. Vi har fortsatt ikke popups eller lydannonser, og kommer som sagt ikke til å få det heller. Jeg mener absolutt av vi har mindre og snillere reklame enn de fleste andre større nettsteder.

Dem er sikkert mindre, men når de er så dårlig plassert hjelper ikke det.

EDIT: Og hvorfor er det bare komplett som reklamerer? Aner jeg en liten "penger-under-bordet"-sak? Trodde jeg hadde gått inn på komplett.no.

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar
Bare hw.no ikke starte de flash reklamene i www.vg.no som får hjerte til bestemoren min til å stoppe hvergang pilen kommer bort i den! :scared:

 

Ikke prøv å tynne ut båndbredden min! :cry:

Vi kommer ikke til å kjøre flash-annonser med mouseover-lyd, ei heller med lyd som starter automatisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...