Gå til innhold

Nytt design på hw.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha :laugh:. Mangen som var negativ til dette ja.

Ja, men det er vel flest som er positive, og det er vi glade for. Ved en hver endring av design vil det være en del som ikke liker det nye, hvorav mange likevel liker det etter litt tilvenning. Så vi er egentlig ganske fornøyd med responsen! :)

Så dere godtar bare det positive og dr*ter i kommentarene vi kommer med?

J*vlig bra! Dere virker ikke akkurat 101% villige til å høre på oss som KANSKJE ikke liker den m*kka som dere skyver innpå! :hrm:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Designet er bra, uvant, men om noen måneder kommer vi til å synes det gamle var kjipt og stygt.

Men: Jeg synes det er dumt at jeg får horisontal scrollbar nederst når jeg ikke kjører maksimert browser. Skjermen min takler ikke mer enn 1024x768, og jeg har vent meg til å ikke ha maksimerte vinduer, kjipt å måtte slutte med det (er allergisk mot horisontal scroll;) For min del ville det løst seg hvis dere enten bytta til dynamisk bredde, eller satte den til fixed på 1000 elns.. Er ikke så mye som skal til..

Designet skal være 1000px nå, jeg får sjekke opp litt.

En annen sak er at jeg synes dere bør (og muliggens skal, er ikke sikker på lover og regler) skille bedre mellom reklame og redaksjonelt stoff. Det tok litt for lang tid før jeg skjønte at blekkpatron-bildet ikke tilhørte en artikkel.

Jeg skal snakke med annonse-folka om det.

Lenke til kommentar

må ærlig innrømme jeg lurte godt på hvor prisguiden hadde blitt a :hmm:

så sjekket jeg produkguide og da poppet prisguiden opp :yes:

synes at det bør stå prisguide i steden for produktguide :yes:

 

uansett bør det være likt navn i hvertfall, uansett hva det blir

 

ellers..... har jeg ikke bestemt for hvilket design jeg likte/liker best

 

edit: en annen ting før gikk det da virkelig an å klkke på: siste fra forumet? hvorfor funker ikke det nå, synes det bør fikses

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Så dere godtar bare det positive og dr*ter i kommentarene vi kommer med?

J*vlig bra! Dere virker 101% villige til å høre på oss som KANSKJE ikke liker den m*kka som dere skyver innpå! :hrm:

Det nye designet er uansett kommet for å bli så uansett hor mye du sier "Jeg hAAAAAAATER DERE" så vil det ikke endre noe. Og da blir en ignorert. Kommer du derimot med konstruktiv kritikk og peker direkte på småting du mener så stygt ut og hvordand et skal bli fikset så blir du ikke ignorert.

 

NB: Dette innlegget var ikke direkte rettet mot deg, jeg har ingen anelse hva du har skrevet tidligere i tråden. Denm er til alle sammen som kommer med "kritikK" av første eksempel. Quotet bare deg siden du tok det opp ;)

Lenke til kommentar
Så dere godtar bare det positive og dr*ter i kommentarene vi kommer med?

J*vlig bra! Dere virker 101% villige til å høre på oss som KANSKJE ikke liker den m*kka som dere skyver innpå! :hrm:

Vi følger med på alt dere skriver her, skjønner ikke hvorfor du tar den tonen? Husk å holde en høflig tone, da blir alt så mye hyggeligere! :) (Og så står det at man skal det i retningslinjene)

Lenke til kommentar
Vi følger med på alt dere skriver her, skjønner ikke hvorfor du tar den tonen? Husk å holde en høflig tone, da blir alt så mye hyggeligere! :) (Og så står det at man skal det i retningslinjene)

Høflig tone:

 

Jeg trodde ikke www.hw.no var den siden på internett hvor man fant animerte flash-reklamer.

Lenke til kommentar

Vel, liker ikke kolonne 3 - den er for bred i forhold til innholdet, men de to andre er perfekte. Logoen driter jeg egentlig i da det er innholdet som teller. Bevegelig reklame er så som så, men denne er ikke den værste jeg har vært med på.

 

Alt i alt kommer jeg til å kose meg like mye med innholdet som jeg pleier. Noen som er uenige på det siste?

Lenke til kommentar

Ok. Ærlig talt. Dette funker IKKE. Riktig nok blir ting bedre når man skrur av Flash og JavaScript (hvem trenger det..) men altså, det var da hon pitle så mye reklame! Det må være mulig å få til dette bedre folkens! Siden er dessuten alt for bred, med to sidebars i Opera så ser jeg ikke hele siden. Øyet klarer dessuten ikke å "hvile" noe sted, alt er.. kaos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...