Gå til innhold

Nytt design på hw.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh! Har det kommet på plass allerede? Jaja. Ja, jeg liker det godt også. Hatet det i begynnelsen men du venner deg til det. Samt at det jo ble drastisk bedre etter hvert som vi fikk lov til å komme med ideer til å fikse på det :)

 

Kan legge til at når jeg først så denne nye designideen var den like forskjellig fra dagens HW.no som Start.no er. Så det har skjedd mye ;)

 

Edits: Småfiksing osv :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Fint at dere liker det nye designet! Det er alltid skummelt å skifte design, særlig etter å ha fått "kjørt seg" av folka i webdesign-forumet først! :)

 

Retter forøvrig en takk til Marvil, lokaltog, cfenzo og O for hyggelig hjelp og konstruktiv kritikk i sluttfasen!

Lenke til kommentar

Tjaaaa... det så jo bra ut, men syntes det forrige var mer oversiktlig. Må vel bare venne meg til det.

 

 

F***! Tror jeg har fått tannsten på en jeksel! HEL****!

 

Den var litt off-topic. Men tannsten er ikke gøy. Men det er morro etter at tannlegen har pirka den av. For da vet du at den ikke er der lenger...

 

Likte forresten den reklamen øverst. Genial måte å presse inn mer reklame på samtidig som man får det til å se stilig ut og tiltrekker folks oppmerksomhet. Mye bedre enn den tidligere der reklamen skiftet hver gang man refrehet siden.

 

Men hva driver jeg med? Skryter av reklamen? :dontgetit: Tror jeg bare poster nå jeg....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

vel, jeg synes kanskje det ble for mye reklame nå, men det er sikkert bare en vanesak egentlig.

følte at nyhetene osv ble mer eller mindre gjemt bort blandt masse reklame

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...