Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Ja så foldingen til angst-mannen over her er kanskje tiere på regninga. 

 

Da må han først flytte utstyret fra garasjetaket og inn i huset. Men da snakker vi mindre utgifter til oppvarming ettersom termostatene vil regulere varmen og jamne ut "tapet" fra folding. Dette er den perfekte årstiden for F@H  :w00t:

 

 

Har benkeplass til 6 som vi bruker til LAN for eldre noen ganger i uka. Når vi ikke dreper hverandre i BF4 og skriker så hele nabolaget hører oss, så står 3 av maskinene på loftet og fyrer for kråkene. Tror ikke jeg skal tenke tanken en gang å rigge til plass til 6 maskiner i stua for å kunne sitte og game...

 

 

Men hjelper ikke hvis en må bygge ut huset  :)  Pga mangel på plass

 

225m2 plass burde holde til ett par maskiner  ;)

 

Her i huset er det over minst 10 pcer... 8 stasjonære, i tillegg til ymse laptoper.

 

Det har ikke blitt feilregistrert ved avlesing fra strømmåler? Byttet om to tall?

Mulig noe av regningen er etterslep pga. dårlig avlesning i høst. Men har snakket med e-verket, de syntes dette ble ekstremt og skal sjekke måleren.

post-210371-0-85398400-1483627937_thumb.png

Endret av skripis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen her som har forsket på om vi får lavere PPD med 376.48 driveren, eller om det bare er projektene nå om dagen som gir mindre ppd? Jeg har ca 400K PPD lavere i døgnet, men jeg har foldet like mye som jeg pleier. (med unntak av at Nacl var av noen dager før det igjen).

Lenke til kommentar

Er det noen her som har forsket på om vi får lavere PPD med 376.48 driveren, eller om det bare er projektene nå om dagen som gir mindre ppd? Jeg har ca 400K PPD lavere i døgnet, men jeg har foldet like mye som jeg pleier. (med unntak av at Nacl var av noen dager før det igjen).

På den ene maskinen min så folder jeg med gammel driver og den andre maskinen min er nyeste driver. Elendig PDD på begge maskiner virker det som. Iallefall :p

 

Nå er ikkje akkurat jeg referanse i folding da, da jeg bare bretter avogtil..

Lenke til kommentar

Er det noen her som har forsket på om vi får lavere PPD med 376.48 driveren, eller om det bare er projektene nå om dagen som gir mindre ppd? Jeg har ca 400K PPD lavere i døgnet, men jeg har foldet like mye som jeg pleier. (med unntak av at Nacl var av noen dager før det igjen).

Ingen forskning men hadde en liten anelse. Testet den ikke så lenge så ingen gunstig målestokk. Avbrøt flere WU's pga at den ikke klarte å komme opp i like mange ppd som med 373.06. Da var det prat om at den såvidt klarte over 500 ppd med ett 1070. Kanskje det var en tilfeldighet, men anså det som litt merkelig. Gikk tilbake til 373.06.

Lenke til kommentar

Kanskje man kan vurdere EVGA igjen nå da : 

 

EVGA is refreshing the top-end of its air-cooled GeForce GTX 1080 and GTX 1070 lineup with its new iCX cooling solution. Apparently, the company has redesigned the PCBs of its top-tier GTX 1080 and GTX 1070 cards from the ground up, in response to the recent VRM overheating issues. It also deployed a powerful new cooling solution just to be sure (and possibly to differentiate them from the older cards cooled by the ACX coolers).

 

Bilder og sånt her. Gode nyheter Kjetil? ;)

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...