Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ikke for å klage, men Nvidia kan jo komme med en ny driver som de har på nettsiden sin og ikke legge den ut på andre sider.

 

Alle vet jo at det er på guru3d.com og station-drivers.com man sjekker om det er kommet nye drivere, så ser ikkje problemet  :tease:

 

Alltid forsvare alle de idiotiske valgene nVidia tar...begynner å bli smått komisk for oss andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvordan sletter jeg jobber nå igjen ? Har hengt seg opp i ultraslow etter at jeg oppdaterte driverne til skjermkortene. 

 

Når det henger seg opp pleier det å holde med en restart av maskinen. Har du nyeste driver?

 

Men skal du slette noen mapper så er det work og cores under - C:\Users\din_bruker\AppData\Roaming\FAHClient

 

Takk for svar. Restart funker et par timer og så klokker kortene seg ned til 405 mhz :/  Vanlig er 1480mhz

Lenke til kommentar

 

Ikke for å klage, men Nvidia kan jo komme med en ny driver som de har på nettsiden sin og ikke legge den ut på andre sider.

 

Alle vet jo at det er på guru3d.com og station-drivers.com man sjekker om det er kommet nye drivere, så ser ikkje problemet  :tease:

 

Det er litt tullprat for å være ærlig. Var den hotfixen laget av Nvidia, Station-Drivers eller Guru3D? Og er det ikke en komplett driver eller hva? Altså burde Nvidia legge den ut til alle på sin nettside. Er ikke alle som vet hvor de skal finne slike ting. Jeg gjør det og mange andre, men ikke alle. Det er tross alt fabrikanten sitt ansvar å¨fikse feil med drivere etc. og så legge slike fikser ut på egen nettside.

 

Ellers så funker den "hotfix" driveren helt konge med F@H.

Lenke til kommentar

 

 

Ikke for å klage, men Nvidia kan jo komme med en ny driver som de har på nettsiden sin og ikke legge den ut på andre sider.

 

Alle vet jo at det er på guru3d.com og station-drivers.com man sjekker om det er kommet nye drivere, så ser ikkje problemet  :tease:

 

Det er litt tullprat for å være ærlig. Var den hotfixen laget av Nvidia, Station-Drivers eller Guru3D? Og er det ikke en komplett driver eller hva? Altså burde Nvidia legge den ut til alle på sin nettside. Er ikke alle som vet hvor de skal finne slike ting. Jeg gjør det og mange andre, men ikke alle. Det er tross alt fabrikanten sitt ansvar å¨fikse feil med drivere etc. og så legge slike fikser ut på egen nettside.

 

Ellers så funker den "hotfix" driveren helt konge med F@H.

 

 

Driver man med folding, så vet man vel at det finnes F@H forum? Svaret ligger her også.

 

https://foldingforum.org/viewtopic.php?f=80&t=29497

 

Selvfølgelig burde det ha vært på nvidia.com siden også. Var jo en grunn for at jeg la inn "tease" smileyen også... 

 

Bra vi har dette forumet, så får iallefall alle hw.no foldere med seg hva som funker. ;)

Lenke til kommentar

Jeg spiller Skyrim Special Edition... Takket være mods så finnes det fortsatt mange dødelig fiender selv om jeg er level 70. :D 

 

Ikke at jeg vil fortsette Off topic, men trenger et råd og vet at det er folk her med peiling. Har for øyeblikket en EVGA G2 1300W PSU. Hardware er 980Ti SLI, 6600K overklokket og full vannkjøling. 

 

Jeg vurderer en ny PSU. En med nok kraft til å drive nåværende hardware og hvor CPU muligens blir byttet ut med enten AMD Ryzen (ZEN) 8 kjerner eller Skylake-X. Jeg ønsker jo naturligvis at en PSU skal være minimum like god kvalitet og ha fan less mode. Fan less mode er det min nåværende mangler. Hva vil dere anbefale? Jeg vet at det nærmeste jeg kommer, men fortsatt et hakk opp, er en EVGA P2 1200W. Men hva annet vil dere anbefale? 

Lenke til kommentar

Jeg vurderer en ny PSU. En med nok kraft til å drive nåværende hardware og hvor CPU muligens blir byttet ut med enten AMD Ryzen (ZEN) 8 kjerner eller Skylake-X. Jeg ønsker jo naturligvis at en PSU skal være minimum like god kvalitet og ha fan less mode. Fan less mode er det min nåværende mangler. Hva vil dere anbefale? Jeg vet at det nærmeste jeg kommer, men fortsatt et hakk opp, er en EVGA P2 1200W. Men hva annet vil dere anbefale? 

 

Corsair AX1500i

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...