Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok ikke kjøpt om det koster 10 000kr, nei. Er nok mer sannsynlig at jeg handler inn 1080 når de som oppgraderer dumper sine kort på brukten.

 

Jeg kommer ikke til å kjøpe det hvis det koster over 10K. Men 8000 - 9500 kr, så skal jeg vurdere det. Kommer jo an på hvilket kort man har fra før da. Volta korta blir sikkert dyre de også hvis nVidia følger sin trend med å øke sine priser.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

 

 

Noen spesielle krav til skjermen? Ser ut som finn.no florerer av gamle 17-19" LCD skjermer gratis/nesten gratis.

Tja... Må være LCD. 1280*1024 maks egentlig. Det er basically en gammal dritt skjerm jeg ser etter. 

 

Tanken er dette

 

https://m.finn.no/bap/forsale/search.html?category=0.93&sub_category=1.93.3215&product_category=2.93.3215.45&filters=&sort=3

 

Takker. :D 

Lenke til kommentar

 

Blir nok ikke kjøpt om det koster 10 000kr, nei. Er nok mer sannsynlig at jeg handler inn 1080 når de som oppgraderer dumper sine kort på brukten.

 

Jeg kommer ikke til å kjøpe det hvis det koster over 10K. Men 8000 - 9500 kr, så skal jeg vurdere det. Kommer jo an på hvilket kort man har fra før da. Volta korta blir sikkert dyre de også hvis nVidia følger sin trend med å øke sine priser.

 

Da får man håpe at AMD kommer med CPU og GPU som kan konkurrere med Intel og Nvidia. Vi har godt av litt konkurranse slik at prisene ikke blir for høye.

Lenke til kommentar

Bytter du kun profil,  altså du logger ikke ut din profil, vil F@H fortsette å kjøre da din profil er fortsatt aktiv. Og du trenger ikke å aktivere noe låsebildet. Bare trykk Ctrl-Alt-Del og du får opp en liste der du også kan velge å bytte bruker. Det bruker jeg å gjøre hvis jeg vil bytte bruker.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Senket viftehastigheten etter at jeg renset rad.. Med ca 120 rpm og temp er ca det samme som før jeg renset rad. 

 

Noen som er interessert i en eldre EK 480 XTX rad? :p

 

Går igjennom gammalt skrot. Pokker så mye jeg har tatt vare på. En halvfull pose med skjerm kabler. Gode gamle VGA kabler i hopetall. 

Endret av MrHorgen
Lenke til kommentar

Går igjennom gammalt skrot. Pokker så mye jeg har tatt vare på. En halvfull pose med skjerm kabler. Gode gamle VGA kabler i hopetall.

Gjorde det samme nylig. For den type ting som det er svært lite sannsynlig at jeg noensinne får bruk for igjen, holdt jeg av én og kastet resten. Og så undres jeg hvorfor jeg har så mye skrot... :p

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...