Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

376.48 + GTX900+1000-serie i samme oppsett, går det? Trenger relativt kjapt svar, da jeg lurer på om jeg skal RMAe det halvt defekte 980ti'et mitt med en gang og erstatte det med et 1070 :p

Endret av knopflerbruce
Skrevet (endret)

1070 Strix hentet.. så prøver vi å bytte...

Edit: ca 860-880W strømtrekk FØR bytte av GPU.

Doubleedit: ca 740-760W ETTER bytte av GPU.

120W "spart"; ikke verst. Selv om PPD nok droppet litt.

Endret av knopflerbruce
Skrevet

CT: Hente pakken :tease: Skal bli spennende å se hva kortet klarer på dagens core 21/22 jobber.

Noen som har prøvd nye clienten, er enda i beta :hmm:

Ser ut til at første jobben ble en Core 21, 11710. 

Foreløbig ligger PPd på 366258

• Liker 1
Skrevet

Så hvordan er statusen per idag når det kommer til forskning, har deres bidrag gitt noen resultater eller er det blitt ren stat vs stats spill?  :closedeyes:  

Skrevet

Før noen går løs, har tatt pause fra all gaming pga irl issues, så tenkte jeg kunne også sette maskinen til noe nyttig, om det er noe nyttig, det jeg ikke vet. 

Skrevet

Var d ikke en måte å få flere nacl klienter til å kjøre på en maskin? 

Så ikke denne før isted. Jo, du kan få flere til å kjøre - da må du starte flere Chromeprofiler.

Forsøker å kjøre nacl på chromium i linux, funker ikke  :hmm: chromium i windows funker det derimot.

Noen som kjører nacl på annen linux enn ubuntu? 

Skrevet

Godt nytt år  :fun:

Legger inn sertifikatet for laget i milepæltråden. Ser vi hadde 14 Milliarder totalt for laget i overgangen til 2015. Vi produserte 12 Milliarder poeng i 2015, og ca 19 Milliarder poeng i 2016. I dag har vi produsert totalt 45 Milliarder poeng for laget.

Takk til alle som har bidratt og som fortsatt bidrar til F@H Team Harware.no  :love:

• Liker 4
Skrevet

Jeg skal bort på hytta med noen kamerater, så lar 1080 og ene 980Ti stå å folde 24/7 til neste år. :p

Takket være Kjetil så er 1x 980 stått på 24/7 siden jeg fikk det. Får ca 450-500K faktisk på det kortet, med litt OC 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...