Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens julegave: 980ti Strix har en sløv vifte (CT og jeg er vel i samme båt, minus at kortet mitt lever greit med 2 på høy RPM og en som såvidt snurrer). Får se hva Komplett gjør, men det ble kjøpt relativt rimelig, så regner med kreditering på 4300kr eller deromkring.

 

Da kunne dette vært en grei erstatter, men du får jo ikke pengene før tilbudet går ut..

Lenke til kommentar

Cash har jeg da på bok likevel... men det var da et sabla godt tilbud.

 

Skulle bare visst om det kom noe i midten av januar. Det er ingen grunn til at åpent kjøp ikke gjelder for det kortet der, vel? Isåfall har jeg, såvidt jeg kan se, 30 dager på meg til å returnere det i tilfelle det kommer noen endringer i prisstrukturen i midten av januar (det ryktes jo at 1080ti skal dukke opp, men det er langt fra bekreftet)

Lenke til kommentar

Cash har jeg da på bok likevel... men det var da et sabla godt tilbud.

 

Skulle bare visst om det kom noe i midten av januar. Det er ingen grunn til at åpent kjøp ikke gjelder for det kortet der, vel? Isåfall har jeg, såvidt jeg kan se, 30 dager på meg til å returnere det i tilfelle det kommer noen endringer i prisstrukturen i midten av januar (det ryktes jo at 1080ti skal dukke opp, men det er langt fra bekreftet)

 

Tør ikke uttale meg noe om det er særregler inne i bildet når det kommer til åpent kjøp og skjermkort, på meg høres det merkelig ut det skal være det.

Lenke til kommentar

Når jeg kjører full pupp på foldingen så har YoutTube en tendens til å hakke litt. Når jeg kjører spill på den ene skjermen (Rome: Total war - så ikke noe fancy greier) og YouTube på den andre går det enda tregere men det er kanskje ikke ås rart med tanke på hvor mye som sikkert kreves av skjermkortet under foldingen.

Kommer vel litt an på hvilket prosjekt en folder og hvilket kort en folder på. Core 21 er vel jevnt over litt mer krevende enn andre prosjekter, og jeg merker oftere små-lagg i videoavspilling når jeg samtidig folder Core 21 kontra andre prosjekter.

Lenke til kommentar

 

Og da var hoved PC'en død, eller kanskje jeg skal si nede pga en død kjølepumpe. Så bare å bestille ny pumpe, men hvem vet hvor lang tid det tar å få den tilsendt.

Du har vært ganske så uheldig du. Synes synd på deg om det hjelper. :)

 

Synd og synd, fru Blom. Shit happens som det heter, men dette skjedde jo på et uheldig tidspunkt da. Det er jo jul og alt, så det er ikke godt å si når jeg får den nye pumpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...