Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte et 1070 Strix fra Expert til 4000... det var jammen ikke lett, alt hang seg dersom jeg bare skulle ha kortet - selv om jeg valgte postpakke. La inn en ekstra USB-pinne, og da greide den på mystisk vis å komme seg litt videre. Paypal funket dog IKKE som betalingsmetode, men heldigvis virket vipps.

 

Det virket nærmest som om nettsiden ikke ønsket at jeg skulle handle kortet...

Lenke til kommentar

De går lei av poenginflasjonen?

Ja, det er justert mange ganger ned, så kortene vi har i dag er mye mer kraftig en økning i poeng vi ser.

Lett å tenke at 1180 kommer til å yte 2 mill, men da er kanskje alt nerfet ned igjen.

 

Alle detter av lasset om man får 71636828284726poeng for en wu

Lenke til kommentar

Klarer nye rekord på begge: 2,063,829,511 ppd til nå: 151,482 wu. :tease:

 

Endelig tilbake på kjente trakter. Har nettopp vært en tur i ManCave og trykket F5 på en server hvor NaCl hadde stoppet.

 

Fikk også opp noen maskiner som ikke foldet på GPU. Skal sjekke litt mer i morgen også. Kan gå mot ny rekord dette  :w00t:

 

Takk igjen til alle som bidrar  :love:

Lenke til kommentar

Jeg har muligheten til å haie til meg en batteribank på 1280 Ah (8x155). Ulempen er at jeg må skaffe en likeretter som klarer å lade skiten (går kanskje) og vekselrettere til å få ut strømmen igjen (må muligens kjøpes). I tillegg til litt ombygging av sikringsskap, en del kobber for å koble det sammen osv. Det største problemet blir plass, tviler på at jeg får alt det opp gjennom loftsluka til kaldloftet, samt vekt. 432 KG bare i batterier.

 

Hvis dette faktisk lar seg gjøre, er planen å koble stua, soverommet, kontoret og loftet på dette i første omgang.

 

Et risikomoment er at batteriene er 12-13 år gamle, av en forventet levetid på 10 år, men de måler UTROLIG bra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...