Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Netshop sendte meg bilder av skrumerker på en skrue og avslo rma. Forstørret opp 1100 ganger. Viste seg å være merker fra roboten på fabrikken som monterte

Hvilket kort, og når var dette?

Du har vel droppet å kjøpe fra netshop etter dette?

Gtx 9800

Ja.. de gikk konk 7 ganger

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brusemann. Syns du ikke 1070/80 er dyre nok( samme med 980/Ti med garatil) At vi skal kjøpe ny

Jo, men i praksis forsvinner ikke garantien av slikt. Klistremerker o.l. kan fint ramle av uten at man har gjort noe galt. Utover det er det snakk om engangsutgifter. Bestilte en Corsair H115i fra komplett, skal se om den passer på et av 980'ene uten større modifikasjoner.

 

Jeg har ikke dårlig samvittighet for en slik praksis. Man betaler mange tusen for et grafikkort som ikke kommer med adekvat kjøleløsning, og det selv om man ikke går for billigste sort. Da får man bare finne seg i at tredjepart oppgraderer. Og sålenge det ikke er kjølerbyttet som dreper kortet har jeg HVERTFALL ikke dårlig samvittighet, da er det heller butikkene som bedriver ansvarsfraskrivelse om de vil skylde på brukerfeil.

 

Jeg er ikke veldig imponert over kjøleren på Strix-kortene mine. Greit, TDP på 250W er endel, men når du kjøper toppmodellen og betaler en premiumpris for det forventer man mer enn at de skal støye bare de folder i SLI, med relativt god plass mellom kortene i tillegg.

Lenke til kommentar

 

Mine 1080 klarer 750-1000 ppd +

 

Det var da lite? Mitt 1070 ligger på over 1000 ppd+. I alle fall når en ser på last 24hr  :tease:  Tja, kjekt når poengene strømmet inn  :) 1070 ligger vel på rundt 700 ppd, vanskelig å sette ett snitt, men slik ca. Det ligger stort sett rundt 2000MHz. Da er 300+ ett godt anslag når det er overklokket  :)  Det skal vel ligge på ca halve av hva ett 1070 kort klarer?

 

 

God Jul  :xmas:  til alle og enhver.

Lenke til kommentar

Når jeg kjører full pupp på foldingen så har YoutTube en tendens til å hakke litt. Når jeg kjører spill på den ene skjermen (Rome: Total war - så ikke noe fancy greier) og YouTube på den andre går det enda tregere men det er kanskje ikke ås rart med tanke på hvor mye som sikkert kreves av skjermkortet under foldingen. 

Lenke til kommentar

Når jeg kjører full pupp på foldingen så har YoutTube en tendens til å hakke litt. Når jeg kjører spill på den ene skjermen (Rome: Total war - så ikke noe fancy greier) og YouTube på den andre går det enda tregere men det er kanskje ikke ås rart med tanke på hvor mye som sikkert kreves av skjermkortet under foldingen.

Det er derfor man har flere skjermkort i pc'n :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...