Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uhm... du skal vel kunne kjøre 2+ GTX 1060 i samme maskin for folding selv om SLI ikke fungerer, ettersom klienten ikke benytter SLI?

 

Eneste potensielle problem vil kunne være driver til to ulike kort i samme maskin, samt det at klienten noen ganger blander kortene. Jeg hadde svært lite problemer da jeg en kort periode mikset GTX 970 og GTX 570 i samme maskin.

 

edit: Men SLI-støtte kan være et helt gyldig argument når det kommer til reklamasjon, jeg hadde ikke hatt noe imot å få swappet ett eller flere 970 mot 1070 :)

 

Det er edit'en din som er poenget, nettbutikken har ikke en tøddel med hva du bruker kortene til, og kan ikke si f.eks. "jammen, du er en kjent folder og bruker ikke SLI". Jeg kan jo også gjøre begge deler, ha GTX980 SLI i en gjestegamer, som ellers står til folding.

 

De kan jo ikke bytte en Xeon 2667 V4 mot en 1660 V4 (de er omtrent helt like i spesifikasjoner utover multiprosessorstøtten), det samme konseptet må gjelde skjermkort :)

Lenke til kommentar

Med tider og stunder håper jeg å få satt opp en server med minst en Xeon-prosessor hvor jeg skal ha Hyper-V core i bunn med diverse virtuelle maskiner. Denne prosessoren støtter direkte tilgang til hardwaren så jeg har litt lyst til å ha en virtuell maskin som kun kjører med F@h. Er det noen her som har erfaring med et slikt oppsett? er skjermkort fra NVIDIA og AMD likeverdige når det kommer til dette?

Lenke til kommentar

Jeg satt NaCl på min gamle server som har en Intel Core 2 Duo 2.8GHz. Får "Completion expected in about 2 hours".

På min nye Intel Core i7-6850K tar det mellom 6-8 minutter for en enkel WU. Det var litt av en forskjell. Jeg hadde kanskje ikke forventet 2 timer, kanskje 30min på den gamle CPUen.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Med tider og stunder håper jeg å få satt opp en server med minst en Xeon-prosessor hvor jeg skal ha Hyper-V core i bunn med diverse virtuelle maskiner. Denne prosessoren støtter direkte tilgang til hardwaren så jeg har litt lyst til å ha en virtuell maskin som kun kjører med F@h. Er det noen her som har erfaring med et slikt oppsett? er skjermkort fra NVIDIA og AMD likeverdige når det kommer til dette?

Så du var på nå, så wm har jeg aldri kjørt. Så hvorfor xeon og wm :hmm:

Lenke til kommentar

 

Han over redigerte noe etter at mr. Lura svarte :) Men, det henspeiler på saltet natriumklorid, som i kjemiske kretser heter NaCl. Så formelt skal det vel være med stor N og stor C :p

Hehe, da jeg var skule gutt(ørten år siden) så skulle vi ikke ha store bokstav mitt i en setning, derfor skriver jeg naci

 

naci... du mener vel nacl ? :)

Acronyms er unntak av den regelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...