Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

780ti blir sikkert til GTX1060

får han det er det hvert det. Litt høyere ppd mot mer enn en halvering av strømforbruket.

 

 

Ankepunktet er manglende SLI-støtte, det er ikke en god deal å gå fra f.eks. 780ti SLI til et enkelt 1060, og med et ubrukelig 780ti ved siden av. GTX980 og 980ti som erstatning er også OK, men ikke 970, da det er marginalt tregere.

Lenke til kommentar

Store variasjoner i prosjekter viser seg godt med mange pcer. 18mill - 20 mill eller 22 mill osv er så si kun dette. 

 

Så julenissen luske rundt postkassa, så har vi vært snille i år så kommer det 7 nye pascal over helga , bare til å kjøre hjem fra posten med flate felga 

 

#happy folding  :xmas:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ankepunktet er manglende SLI-støtte, det er ikke en god deal å gå fra f.eks. 780ti SLI til et enkelt 1060, og med et ubrukelig 780ti ved siden av. GTX980 og 980ti som erstatning er også OK, men ikke 970, da det er marginalt tregere.

glemte helt sli støtte. Men er det bare til folding så har det ikke noe å si.
Lenke til kommentar

Uhm... du skal vel kunne kjøre 2+ GTX 1060 i samme maskin for folding selv om SLI ikke fungerer, ettersom klienten ikke benytter SLI?

 

Eneste potensielle problem vil kunne være driver til to ulike kort i samme maskin, samt det at klienten noen ganger blander kortene. Jeg hadde svært lite problemer da jeg en kort periode mikset GTX 970 og GTX 570 i samme maskin.

 

edit: Men SLI-støtte kan være et helt gyldig argument når det kommer til reklamasjon, jeg hadde ikke hatt noe imot å få swappet ett eller flere 970 mot 1070 :)

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...