Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Jeg har nå gjort 2 beregninger i NACL og det står fortsatt 0 points på meg.

Hvis du mener sentralt så oppdateres de ikke sååååå ofte.

 

Ser det... Holdt på i en halvtime nå og fått 250 poeng på medium.

 

Edit: Da hoppet den nettopp opp til 2500 poeng.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

60'C?!

 

Min er på 37-42'C når jeg folder Nacl på 4000 1.024V. :p

 

Hehe. 60'C er ganske greit igrunn. Nå har jeg jo jeg custom loop. Folder også på skjermkortet. ^^

Jeg har 45'C ved full på 6850K (ikke overklokket). kjører på 3700. Har vannkjøling 360mm på CPU.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Er 52c nå, nå står pcen som den skal og tempen var 28c i data rommet, nå er tempen der 25.3c.

Er din også på ca 4-5min uten gpu. :)

 

Det jeg finner rart er at du får samme tid per nacl wu på din 5960X @ 3700 Mhz som jeg får med min på 4200 Mhz. Du kjører Fedora og jeg Ubuntu. Så kan være det, eller noe annet. Eller bare bug i koden som viser tid. Som jeg også har nevnt på her før så bruker den kortere tid under Windows 10....  :shrug:

Lenke til kommentar

Da var en foldemaskin nede for en god stund.

 

Mors maskin med 980Ti og I7 6700 er dau. HK som er defekt. Ser at et par caps på HK har brent seg på høyre side med 24-pin inngangen. Forhåpentligvis er det ikke den gamle HX620 PSUen som jeg engang fikk av en utrolig vennlig folder. Da den har ikke vært mye brukt, og lav last når den har vært brukt.

 

Får søke RMA imorgen. Litt synd også, dette var et veldig tidlig skylake eksemplar som gjorde BCLK klokking på låste chipper mulig. 

Lenke til kommentar

Du som svidden vett

Fått kabla halve huset nå 2x 1gb cat 6

På tide å bygge foldemaskiner forran varmegjenvinnerene

 

Resten er på hue

Kjøpte 34" kurva 4k te kvinnen, sa hu måtte ha 1070 for å dra skjermen, vips...ny folde pc rett forran nesa hennes

post-64596-0-16064500-1471643444_thumb.jpg

post-64596-0-78683300-1471643779_thumb.jpg

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morsomt at folks PSUer dør, min ene døde også i går. En PC Power & Cooling 750w Silencer fra 2008 eller noe sånt. Maskinen ville ikke på, lot den bare stå en stund, modern kom ned på rommet... plutselig et lite "poff", og hvit, stinkende røyk dekket halve skrivebordet :p
 

Hardwaren er faktisk helt OK, er hjemom for å hente ny PSU før jeg drar tilbake og testet nettopp øvrig hardware. Ingen helg uten PC :)

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...