Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er på jobb nå.. har bare mulighet til å kjøre på en laptop her desverre, men siden sist har jeg blitt hus-eier med dertil tilhørende kjeller som er alltfor kald! ;)

 

Har rack og nettverk i kjelleren og holder på å legge opp til en kraftig (Plex basert) media server som nok også vil arve et grafikk kort noen hakk kvassere enn en media server trenger.. fram til den kommer opp å kjøre får det bli med hjemme PC og jobb laptop. :/

Lenke til kommentar

Ikke noe som haster veldig dette da, og som jeg skjønner vil du bli en som er inne en stund. Det er over lang tid det monner. Men vi har hatt en fallende tendens på aktive foldere den siste tiden. Og over 3000 inaktive brukere som har vært innom og prøvd seg. Kunne vi bare få tilbake noen av dem ville vi fått en pen økning i poeng.

Lenke til kommentar

Jøss, blast from the past.. skremmende å se at jeg fremdeles er på plass 178 i laget med tanke på at jeg ikke har aktivt foldet på flere år!

 

Takk for artikkelen, på tide å starte opp igjen nå, har blitt noen år eldre og har eget hus nå, og synest kjelleren er noe uforsvarlig kald. :p

Det er noe jeg savner, ett eldre hus med en kalde kjeller. Nå har jeg 25c i leiligheten min. Opp 25c, ned ca 22c. Men jeg sier fold for harde livet mann, laget trenger alle som vil folde. Og du/dere trenger ikke bli så sprø som vi i toppen av listen er, hehe. 1000 ppd er bedre enn ingenting.

 

Edit: Fikset noen alvorlige leifer, hehe.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Finner du ut av noe War? Tror ikke det er spenningsregulatorene heller, for jeg ble kvitt det. Og hva mener dere med firefox trikset? Har dette vært oppe i denne tråden før?

Firefox-trikset går helt enkelt ut på å la Firefox laste en aktiv side i et vindu, evt. i bakgrunnen mens du folder for å holde skjermkortet(ene) i live. Tidligere hadde noen av dem en tendes til å sovne av med det resultat at load falt fra 99% til omkring 67%, men med dette trikset gikk de rett opp i full load igjen. Ikke spør meg hvorfor, men det virket den gangen og jeg brukte det mye på mine GTS 450 og GTX 560 kort.

 

En aktiv nettsiden kan foreks være denne: http://www.nvidia.com/page/home.html som skifter bilde ofte.

Lenke til kommentar

Ja, da har jeg endelig fått igang GTX 780 kortet, og samlet gir Titan kortene og 780 kortet ca 500K PPD. Det skulle vel hjelpe oss litt når det gjelder poeng. Kjører med beta flagg på all tre GGPU'ene. Men kanskje jeg skulle sette det til advanced selv om det vil bety at jeg får ned andre WU som ikke gir så mye poeng.

 

Fikk meg en liten støkk i dag også. Slo av PC'ene da vi skulle på en lengre tur, og da vi kom hjem igjen, skulle jeg slå på riggen igjen, men da kom det "berømte" korte oppspinnet av viftene, og så slo riggen seg av for så å restarte igjen. Fa.... tenkte jeg, PSU kaputt, men etter at jeg jumpstartet den, og koblet tilbake 24-pin pluggen, startet den opp normalt igjen. Dog tror jeg det er på tide å lete etter en annen og kraftigere PSU. Den jeg har har jo fått kjørt seg ganske kraftig de siste 4 årene.

Lenke til kommentar

War, 860i går ikke, se signaturen min. Men kan godt fortelle det her, riggen består av i7 4960X, 2 x GTX Titan, 2 x SSD, 1 x Areca 1224-8I RAID kort, 7 x Seagate Barracuda HDD'er, og 32 GB G.Skill TridentX 2400 MHz RAM. Titan kortenme er lettere overklokket, så noe under 1000 W satser jeg ikke på.

 

ilpostino, det kommer an på hva du mener. Hvis du setter F@H Client til Medium, vil den ikke gjøre noe før du slutter å bruke PC'en. Altså F@H vil gå til full guffe når PC'en ikke er i bruk. Men vet ikke om det er dette du mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...