Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

36:18 til 41:13

 

Sletta ene core nå som var sånn 300min

 

PPD stiger, passert 150K nå. 14.2-driver.

Hvem vet hvor den ende vil. Edit: 180K og øker. Fikk en 172-jobb på ene core så det er vel sånn ca den dårligste også. +2min TPF

 

Med 2x 780ti som ikke er mine så vi 530K PPD idag ca 11000kr ( uten tanke på lik jobb)

2x 290x ble 7600, men steike og de bråker , de to kortene alene er 3 ganger høyere en alle serverene jeg har (150 vifter på maks) Det er værre en man kan beskrive, mer en støvsuger og vinkelkutter ( 1gen-kjøler med vifte uten blader i ene enden)

10x værre en hele ventilasjons- og kjøleanlegget til et 10.000m2 bygg

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fulgte den lange lista war flira av, for å bli helt kvitt alt av AMD rester på maskinen. Installerte 14.2 betadriveren. Men jeg må i blandt ta en omstart for å få i gang riktig modus. Og med omstart mener jeg å slå av maskinen helt, ikke ta en kjapp omstart i windows.

 

Ellers er jeg blank...

Lenke til kommentar

Jeg må se i afterburner, den skal ikke ned i 0%. Vanskelig å forklare da jeg ikke selv veit hva som skjer.

 

Modus 1: Som bildet jeg postet.

 

Modus 2: Core clock nesten helt stabilt på innstilt verdi, ser ut som det gir samme PPD i foldingen, men kortet blir litt varmere

 

Modus 3: Som du har, men som jeg er blitt kvitt.

 

Modus 4: Siden det er en betadriver. så har det hendt at den krasjer om jeg jobber på maskinen i tillegg til foldingen. Da henger den seg på maksverdien, men blir kastet ut av foldingen som dermed stanser.

 

Har også merket meg at TPF blir noen sekunder bedre om jeg bruker maskinen til lette oppgaver som å surfe på nettet!!!

Endret av Ruskepus
Lenke til kommentar

Feilkilder , 2 kort under install av driver. Teste ett og ett kort

PSu er merket 760 og 860..... Kanskje det er 760 og kortene ikke får nok watt...

V7 gir feil PPD

Kortene er satt til stillemodus.

 

Får sjekke dette imorgen da. Evt sette de i en annen pc.

Lenke til kommentar

Jeg må se i afterburner, den skal ikke ned i 0%. Vanskelig å forklare da jeg ikke selv veit hva som skjer.

 

Modus 1: Som bildet jeg postet.

 

Modus 2: Core clock nesten helt stabilt på innstilt verdi, ser ut som det gir samme PPD i foldingen, men kortet blir litt varmere

 

Modus 3: Som du har, men som jeg er blitt kvitt.

 

Modus 4: Siden det er en betadriver. så har det hendt at den krasjer om jeg jobber på maskinen i tillegg til foldingen. Da henger den seg på maksverdien, men blir kastet ut av foldingen som dermed stanser.

 

Har også merket meg at TPF blir noen sekunder bedre om jeg bruker maskinen til lette oppgaver som å surfe på nettet!!!

Ikke ulikt firefoxtrikset som å ha opp nettleseren i bakgrunnen :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...