Axentrix Skrevet 1. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 STILRENT!!! Kjempe stilig med slike fronter Lenke til kommentar
Luv Skrevet 1. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 Very nice with matching fronts! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 Slik vil de tre enhetene ta seg ut sammen. fy f... spørs om jeg klarer å vente til høten med mitt prosjekt.. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 1. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 WOW! det er det stiligste kabinettet jeg ever har sett! Dette gir ordet casemod en ny mening! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 Snekkern : Dette er knall utført, Respekt! Bra du legger merke til gode detaljer, glimrende utført! Lenke til kommentar
dun Skrevet 2. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 Knallprosjekt dette her. Meget detaljert worklog, med mange bilder som viser prosessen steg for steg uten at det blir for mange bilder (nesten så det skulle vært fler IMO)... Du får ha lykke til med resten av prosjektet, du ender nok her opp med noe du kan være meget stolt av. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 Takk igjen for alle tilbakemeldinger Holder nå på og lager en ramme for dvd,brenner og viftestyring , når den er ferdig så begynner jeg med en montering i kabinettet for å se at alt passer . Etter det blir alt demontert for å påføre de siste lag med lakk før den endelige montering. Får håpe at solen titter frem igjen til da så jeg får lakkert . Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 Pure thing from Snekker`n.. Stil over det ass! Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 2. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 Takk igjen for alle tilbakemeldinger Holder nå på og lager en ramme for dvd,brenner og viftestyring , når den er ferdig så begynner jeg med en montering i kabinettet for å se at alt passer . Etter det blir alt demontert for å påføre de siste lag med lakk før den endelige montering. Får håpe at solen titter frem igjen til da så jeg får lakkert . Jupp, men er ikke det fineste været akkurat nå, bare regn og kaldt! Men tiden vil vise hva som skjer utenfor husveggene.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Legger inn denne som et tips til alle som modder, jeg tenker da på den forsatsen jeg har på her. Den er beregnet til bruk ved fresing og den virker faktisk meget bra, bruker den også ved pussing/sliping der det er viktig å holde samme høyde hele tiden . Feks som dette der jeg har frest ut forsenkning for vanntanken inne i kabinettet. Endret 2. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 Du kunne vel ikke kommt med en slags midlertidig roundup, sånn vi kan se helhetlig hvordan alt står til osv? -Vise alle delene o.l Pliiis Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 Får se hva jeg får tid og stunder til i løpet av kvelden . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 Her har jeg satt inn det som skal vere i fronten , det er ikke nøyaktig tilpasset enda og ja jeg vet det er en del støv og fingermerker her, men det blir bedre senere . Det viser iallefall sånn ca hvordan det blir. Lenke til kommentar
Mima Skrevet 2. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 Legger inn denne som et tips til alle som modder, jeg tenker da på den forsatsen jeg har på her. Den er beregnet til bruk ved fresing og den virker faktisk meget bra, bruker den også ved pussing/sliping der det er viktig å holde samme høyde hele tiden . Tror du den der funker til Co/Tech multifunksjons verktøyene ? isåfall , hvor får man tak i den og hvor mye koster den ? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 Her har jeg satt inn det som skal vere i fronten , det er ikke nøyaktig tilpasset enda og ja jeg vet det er en del støv og fingermerker her, men det blir bedre senere .Det viser iallefall sånn ca hvordan det blir. http://snekkerboden.com/prosjekt/80.jpg Ser meget pent ut! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 Du får vel tak i den der de selger dremel , men om den passer på andre spørs, det er gjenger fremme på dremeln som denne skrus på. Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 2. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 Tror du den der funker til Co/Tech multifunksjons verktøyene ? isåfall , hvor får man tak i den og hvor mye koster den ? Den passer i utgangspunktet ikke. Gjengene på dremel og cotech er forskjellige. Cotech har større frontkapsel og gjenger, så det er endel jobb å modde den til også. Sikkert mulig hvis du vil veldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå