Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kromma rør var ikke dumt! Men det oppstår problemer hvis man skal lodde de. Må pusse vekk krommingen. Og kne, overganger osv. finnes ikke i krommet utgave. Dermed blir det jo litt fugl og fisk. Har en mistanke om at det ikke går og bøye de heller, uten at krommen sprekker. Men det har jeg ikke skjekket.

Men å bruke de på rette strekk skulle jo går fint.

Lenke til kommentar

Har sett litt på den pumpen og ja , men takk for tipset.

Når det gjelder slanger/rør er det ikke sikkert det går å bruke de chroma rørene , dette skal jeg imidlertid sjekke opp med rørleggern . Det hadde sikkert blitt fint om man fikk det til, men som Artic sier det kan lett bli litt "fugl og fisk" og da er vitsen borte .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
er det denne??

 

har planer om å kjøpe den men i sort farge..

Jepp, bare at jeg kjøpte den da du kunne velge front og brytere separat, og så var fronten helt blank uten den skriften på .

 

Jepp,jeg har kone (samboer) og barn .

 

PS: Han hjalp meg ikke , men som barn flest vil de vere med, dermed fikk han det første utkastet som jeg laget , han er nok for liten til å få røre mitt . :D

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Det ser fett ut detta!!!

Glede meg til å se mere ;)

 

Jeg har noen kromma kobber rør hjemme som jeg hadde tenkt å bruke, de er jo så myke at jeg kan bøye de med hendene :) det er de som brukes ved vasker osv..

 

har tenkt å bruke de i mitt neste prosjekt snik link

 

\\Sp33D

 

Kone og barn tar mye tid :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...