Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holder på og prøver div til HD ramme, vitsen er at diskene ikke skal lage vibrasjoner i kabinettet.

 

Vil gjerne ha tilbakemeldinger uansett hva dere synest.

Synes det så veldig bra ut :thumbup: Synes det så ut som en ganske enkel løsning jeg og det er oftest det beste.

 

Sitter og forestiller meg lyden den dagen den ståltråden som holder strikkene samen ryker... Da går vel hd'en til ******* Men den er sikkert sterkere en jeg inbiller meg :D

 

Med svart plexi blir det veldig pent og :thumbup:

 

EDIT: Beklager seriøse trykkleif's

Endret av Hardfredd
Lenke til kommentar
Plexien skal selvfølgelig formes til og lakkeres sort så den blir nesten ikke synelig inne i kabinettet.

Blir jo tøft da :)

 

-Hadde du flere ideer sa du?

 

-Ganske OffTopic... Snekker'n: Har du satt på sånn at navnet ditt ikke blir vist når du ser på en tråd?... Føler liksom aldri at navnet ditt står der nede :dontgetit:

Dessuten er det vel en anonym bruker som er der ganske korresponderende med postinga di :p

 

EDIT: Oisann, der var du visst :blush:

Endret av So
Lenke til kommentar
Plexien skal selvfølgelig formes til og lakkeres sort så den blir nesten ikke synelig inne i kabinettet.

Blir jo tøft da :)

 

-Hadde du flere ideer sa du?

 

-Ganske OffTopic... Snekker'n: Har du satt på sånn at navnet ditt ikke blir vist når du ser på en tråd?... Føler liksom aldri at navnet ditt står der nede :dontgetit:

Dessuten er det vel en anonym bruker som er der ganske korresponderende med postinga di :p

Jepp når jeg bruker automatisk pålogging, vises jeg som annonym bruker, logger jeg meg på manuelt så vises mitt nick, det er forskjellige årsaker til at jeg har valgt dette ;)

Lenke til kommentar
Ikke her i farta, men alternativet er den typen som står nede i et Lian Li kabinett, den er av alu . Årsaken til at jeg laget denne som er vist over var tanken på støy, da jeg her får diskene opphengt helt uten at de forplanter vibrasjoner i kabinettet.

Jeg er vel enig at det nok er ganske effektivt... Men på en annen side syns jeg gummistrikkoppheng sto litt lite i stil med det ellers ganske robuste kabinettet :dontgetit:

 

-Mao, jeg ville gått for noe annet... men så kunne nå neppe jeg prestert å engang lage et kabinett som var en brøkdel så bra og godt gjennomført som dette... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Vel det er dine ord , har du prøvd??

Uansett fint med synspunkter

Jepp, det er mitt synspunkt :blush:

 

-Har ikke prøvd å lage no kabinett(verken i tre, eller noe annet materiale)... :(

Har ganske begrenset byggegrunnlag, da jeg verken har noe særlig erfaring med jobbing i tre o.l annet enn fra sløyden sist halvår i 10ende klasse(jeg, lagde en stavkirke i finerplater 1:20 :laugh: ), eller no særlig verkøy og materialer :(

-Hvis det var det du mente med "har du prøvd??"

 

-Dessuten kan du ikke akkurat kalle meg særlig kreativ(i motsetning til visse andre her ;) )

 

EDIT: Endra litt innhold :p

Endret av So
Lenke til kommentar
Vel det er dine ord , har du prøvd??

Uansett fint med synspunkter

 

Plaseringen i kabinettet vil uansett hvilken jeg velger bli slik, demrd vil den 120 mm viften kjøle diskene.

http://snekkerboden.com/prosjekt/67.jpg

Vel, flisespikkeri deluxe, men du må vel snu diskene 90 grader.. Blir vel litt trangt hvor kontaktene skal til.

 

Ikke dumt det der må jeg si, om diskene for en eller annen grunn skulle dette ut av strikkene så har de ikke så langt til gulvet hvertfall ;)

Lenke til kommentar

Forresten?

 

Hvordan holder du diskene(om du skal ha flere disker enn en(jeg formoder det inntil videre ;) ) fra hverandre?...vil de liksom ikke bare skli nedover på stolpene? eller er strikkene så stramme at de blir holdt oppe av den grunn? :dontgetit:

 

Søt postcount btw Snekker'n 8080 :p

Endret av So
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...