Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønte Snekkeren selv hadde en god forklaring på dette ;)

Vel, da vet jeg hva slags materiale jeg skal bruke til sommeren, for jeg skal ha speil, og får jeg en sprekk når jeg er nesten ferdig, så blir det target practice med sauer'n..

Sauer & Sons, bamsefar?

 

Btw; Får håpe at "andre omstendigheter" ikke betyr noe alvorlig da snekkern? Hold humøret oppe, uansett!

Lenke til kommentar
Skjønte Snekkeren selv hadde en god forklaring på dette ;)

Vel, da vet jeg hva slags materiale jeg skal bruke til sommeren, for jeg skal ha speil, og får jeg en sprekk når jeg er nesten ferdig, så blir det target practice med sauer'n..

Sauer & Sons, bamsefar?

 

Btw; Får håpe at "andre omstendigheter" ikke betyr noe alvorlig da snekkern? Hold humøret oppe, uansett!

..eller sauer som i sig sauer, pistolmerket? :devil: Uansett, ser virkelig bra ut snekkern, virker som du har det meste under kontroll! Kan ikke uttrykke hvor spennende det vil bli og se det ferdige resultatet... :thumbup:

 

Mvh,

Haakon

Lenke til kommentar

Fikk forresten pakken med premien fra konkuransen i dag, der var jo litt av hvert .

Capsen passet perfekt til min sønn og den ble han stolt av , i tillegg har jeg tatt et av de pulserende/lydfølsomme led tubene og montert til en st forsyning , så nå står han med sound controllern som mikrofon og synger som bare det :grin:

 

83.jpg

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Endelig igang med lakkeringen igjen, har her påført et lag til.

Regner med 2 lag til + klarlakk .

 

84.jpg

.

85.jpg

 

Begynner å bli brukbart , om du ser nede på kabinettet kan du faktisk se gjennskinnet av plasten det står på .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...